خبرهای داغ:
حجت الاسلام منفردی با بیان اینکه هر کشوری که بیرق استکبار ستیزی را برپا کند باید نوآور،نظریه پرداز و الگو ساز در عرصه های مختلف باشد گفت: اقتصاد مقاومتی یک الگو برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۱۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام منفردی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در جمع پاسداران با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار جهانی و هم پیمانانش با نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ظهور انقلاب اسلامی در منطقه مهم و استراتژیک خاور میانه و روحیه استکبار ستیزی آن باعث شد نظام استکبار جهانی با تمام قوا به مبارزه با انقلاب برخیزد.

 

منفردی افزود: عدم پیروزی استکبار در جنگ نظامی سبب شد در عرصه های فرهنگی و اقتصادی تهاجمات گسترده ای صورت دهد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه هر کشوری که بیرق استکبار ستیزی را برپا کند باید نوآور،نظریه پرداز و الگو ساز در عرصه های مختلف باشد گفت: اقتصاد مقاومتی یک الگو برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

 

حجت الاسلام منفردی اقتصاد مقاومتی را بهترین راه در مقابل اهداف اقتصادی نظام سلطه برشمرد و گفت: حمایت از تولید ملی، نهادینه کردن سیاست های اصل 44 قانون اساسی،توجه به نخبگان و استفاده از فناوری های نوین از محورهای اساسی و مهم اقتصاد مقاومتی است.

 

منفردی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نتیجه و ثمره اقتصادی است که با تکیه بر حرکت های جهادی و فداکارنه در برابر احتکار و انحصار قد علم می کند و با تورم و گرانی مقابله می کند تا مردم به آسایش نسبی در زندگی برسند.

 

وی مهمترین اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی را مهار سودا گری و فساد،مردمی سازی اقتصاد و ارتقاء مقاومت اقتصادی در برابر تحریم ها،خلاصی از وابستگی به درآمد نفتی،اولویت بندی شرکای تجاری،فرهنگ سازی اولویت تولید بر واردات و خرید کالای داخلی برشمرد.

 

حجت الاسلام منفردی ادامه داد: تحریم اقتصادی همواره یکی از ابزار های فشار و اجبار در پیشبرد اهداف سیاست خارجی کشورها در سطح بین المللی بوده و هدف از آنها تغییر رفتار سیاسی و اقتصادی کشور هدف است.

 

منفردی تحقق اقتصاد مقاومتی را جز در سایه همدلی و همکاری صمیمانه مسئولین و مردم ندانست و گفت: تثبیت نرخ ارز،اشتغال زایی،ثبات قیمت ها،اصلاح ساختار دولتی از وظایف دولت در تحقق این راحل حل جامع است.

 

وی مدیریت مصرف، قناعت و ساده زیستی ، دوری از تجملات، تولید ثروت حلال، ترجیح مصرف کالای داخلی برکالای خارجی را نیز از مهمترین وظایف مردم برشمرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در پایان با بیان اینکه کشوری که به خدا اتکا می کند و ملتی استوار و هوشمند دارد حتما پیروز این میدان خواهد بود گفت: همدلی و همکاری،وحدت کلمه، پیروی از فرامین حکیمانه حضرت آقا ، ارتقاء روحیه بسیجی و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل عامل پیروزی ما در این میدان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها