سردار سلیمانی در گفتگو با «بسیج» خبر داد

بهمن ماه دور جدید اعزام دانش‎آموزان به اردوهای راهیان‎نور

مسئول بسیج اردویی، راهیان نور گفت: راهیان نور دانش آموزی هم از دهم مهر ماه آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد. دی ماه فصل امتحانات آنها است و انشاء الله دوره بعد هم از اوایل بهمن ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۱۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

سردار یعقوب سلیمانی مسئول بسیج اردویی، راهیان نور و گردشگری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در حال حاضر طرح «شمس الشموس» که طرح بار اولی هایی که به مشهد مقدس مشرف می شوند در سازمان اردویی، راهیان نور بسیج در حال اجرا است.

وی افزود: این طرحی است که بسیج با مشارکت آستان قدس رضوی انجام می دهد، طرح شمس الشموس تقریبا از دو سه ماه گذشته آغاز شده و بیش از 250 هزار نفر زائرین بار اولی یعنی کسانی که تا به حال توفیق زیارت امام رضا (ع) را نداشته اند از سراسر کشور به مشهد مشرف شده اند. بیشتر کارهای این طرح بر دوش سازمان اردویی و راهیان نور بسیج است که با هماهنگی استان ها و مشارکت آستان قدس رضوی ادامه دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان و دانشجویان علاقمند، عنوان کرد: در حال برنامه ریزی برای حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور نیز هستیم تا در حجم بالایی این اعزام ها اتفاق بیفتد که از نیمه دوم دی و اوایل بهمن اعزام کاروان ها آغاز می شود. در حال حاضر دو تا سه گروه زائر خارجی در مناطق داریم که ان شاء الله در هفته آینده گروه دیگری نیز اضافه می شود که بخشی از آنها ایرانیان مقیم خارج هستند که از چند کشور می آیند.

مسئول بسیج اردویی، راهیان نور و گردشگری اظهار داشت: راهیان نور دانش آموزی هم از دهم مهر ماه آغاز شده و تا پایان آذر ماه ادامه دارد. دی ماه فصل امتحانات دانش آموزان است و انشاء الله دوره بعد هم از اوایل بهمن شروع می شود، اردوهای راهیان نور امسال از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی علی رغم محدودیت هایی که داشتیم بهتر شده و آثارش را مشاهده می کنیم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار