خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین در پرورش علما و روحانیون بزرگ، اثرگذار بوده است و باید تلاش کنیم با همکاری یکدیگر، حوزه علمیه قزوین را احیا کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۲۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در مراسمی که به منظور سالگرد سفر رهبری در مسجد الهادی مینودر برگزار شد، اظهار کرد :رهبر فرزانه انقلاب در حوزه فرهنگی، عمرانی، صنعتی و کشاورزی بیانات بسیار مهمی داشتند و لازم است با بازخوانی آن‌ها، در پی احیای این حوزه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: رهبری در بخشی از سخنان خود به بزرگان و علمای استان قزوین اشاره کردند و فرمودند من اگر بخواهم فقط بزرگان و علمای قزوین را نام ببرم چند ساعت وقت لازم است و این‌ها سرمایه‌های این استان است که باید قدرشناس آن باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که قزوین باید از نظر علمی احیا شود، تأکید کرد: نقش حوزه علمیه قزوین در پرورش علما و روحانیون بزرگ، نقش اثرگذاری بوده و باید بیش از پیش تلاش کنیم با همراهی و همکاری یکدیگر، حوزه علمیه را احیا کنیم.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز قزوین به مبلغان و مشاوران دینی زیادی در حوزه خواهران  نیازمند است و باید تلاش کنیم تا شرایطی را فراهم نماییم که نیاز این حوزه برطرف شود.

وی بیان کرد: اگر حوزه‌های ما با کمبود فضا مواجه هستند، باید با وقف‌های جدید، این کمبودها را جبران نماییم تا حوزه علمیه استان توسعه پیدا کند.

عابدینی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به اهمیت و ظرفیت استان قزوین در حوزه کشاورزی هم اشاره کردند و باید تلاش کنیم تا با بهینه‌سازی آب کشاورزی از آن نهایت بهره را در افزایش تولیدات کشاورزی ببریم.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها