خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی :

دشمنان برای منفعت خویش بین مسلمانان اختلاف ایجاد می کنند

آئین سیاسی عبادی وحدت بخش نماز جمعه این هفته تاکستان همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به امامت آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان اقامه گردید.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۶۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان با سفارش به تقوای الهی و با تبریک روز اخلاق و مهر ورزی و هفته وحدت افزودند: دشمنان با هدف بهره  ونفع بردن می خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند و مسلمانان به همدیگر بدبین شوند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از 12 ربیع الاول  تا 17 ربیع الاول را جهت نزدیکی وباهم زندگی کردن فرق اسلامی و شیعه وسنی هفته وحدت اعلام نموده و تأکیدات حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) بر وحدت بوده است.

وی با اشاره روز وحدت حوزه ودانشگاه از شهید مفتح به عنوان یک مبارز انقلابی یاد کرده و از تلاش های این عالم نستوه در ایجاد وحدت حوزه ودانشگاه تجلیل نمودند.

امام جمعه تاکستان هم چنین اجرای رزمایش سنگین ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیررا تحسین کرده و تبریک گفتند.

نماینده مردم استان قزوین در خبرگان رهبری بیان داشت: در جریان مصوبه اخیر کنگره آمریکا، اعضای حزب دمکرات و جمهوریخواه در واپسین روزهای عمر مجلس نمایندگان و سنا، با اکثریت آرا به تمدید قانون تحریم های علیه ایران رای دادند.

امام جمعه تاکستان اظهار کرد: حضرت آقا مکرر نسبت به بی اعتمادی به آمریکا هشدار داده اند ، با فتح الفتوح خواندن برجام و با اعتماد به وعده های پوشالی آمریکا خون شهید شهریاری ها را هدر دادیم، جواب آمریکا چه بود؟ و کدام  تحریم هارا برداشتند؟ و این وضع ماست با آمریکا .

اسلامی سپس با انتقاد از برخورد نرم بعضی از مسؤولین نسبت به کینه جویی های انگلیس خبیث به ایران اسلامی و هشدار جدی به این موضوع گفت: سال 1390 مجلس شورای اسلامی مصوبه ای بر قطع رابطه با انگلیس را داشت ولی متأسفانه در سال های اخیر رابطه با انگلیس را با اعتماد و ایجاد سفارت شروع کردند.

اخیرا تفاهم نامه مشترکی بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت شل انگلیس امضا شده است.

همزمان با این امضاء در تهران نخست وزیر انگلیس در شورای همکاری خلیج فارس بحرین با بی شرمی اعلام می دارد ما شما را در مقابل خطرات ایران کمک می کنیم. آیا به این انگلیس نیز می شود اعتماد کرد؟

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها