خبرهای داغ:
مسئول واحد خواهران دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند:
مسئول واحد خواهران دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: استکبار جهانی به دنبال گرسنگی ملت ها است و می خواهند فرهنگ و اقتصاد کشور را تضعیف کنند تا کشورها به آنها وابستگی پیدا کنند.
کد خبر: ۸۷۹۳۵۷۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ترابی مسئول واحد خواهران دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند در جمع 140 نفر از سرگروه های صالحین در حوزه علمیه نرجس گفت: حکومت های استکباری به دنبال زیر سوال بردن کشورها هستند.

وی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد و فرهنگ تاکید دارند، افزود: اقتصادمقاومتی مجموعه ای از راهبردها و تاکتیک هایی است که برای مقابله با سیاست های دشمن به کار می رود.

ترابی متذکر شد: استکبار جهانی به دنبال گرسنگی ملت ها است و می خواهند فرهنگ و اقتصاد کشور را تضعیف کنند تا کشورها به آنها وابستگی پیدا کنند.

مسئول واحد خواهران دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست بلکه مقاومت در برابر استکبار جهانی و روی پای خود ایستادن است.

وی خاطرنشان کرد: غرب به دنبال اشرافی گری در اقتصاد، تغییر در سبک زندگی غربی و مصرف گرایی است.

ترابی اظهارداشت: زنان نقش اساسی در اقتصادمقاومتی و کشور دارند. آنها با خرید کالای ایرانی میتوانند بسیار تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ کار، جلوگیری از مصرف گرایی زیاد، آشنایی با الگوهای مصرف اسلامی و تولیدات ایرانی باعث غنی شدن فرهنگ و گسترش فرهنگ کار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها