رییس شورای اسلامی شهر تهران و شورایعالی استانها:

تبریز می تواند پيش از دیگران به شهر ایده آل تبدیل شود

رئیس شورایعالی استانها و شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از غرفه شهرداری تبریز در هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل کیش، گفت: تبریز می تواند پيش از دیگر شهرهای کشور به یک شهر ایده آل تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۴۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، مهدی چمران افزود: هرچند در ایران شهر ایده آل نداریم ولي با در نظر گرفتن دو مولفه مهم یعنی فیزیک شهر و مسایل روحی روانی و تمرکز روی آنها شهر تبریز می تواند سریعتر از دیگر شهرهای ایران به یک شهر ایده آل تبدیل شود.

وی خاطرنشان كرد: تبریزی ها و آذری ها اهل کار و عمل هستند و معروف به کار کردن و ساختن به همین سبب انتظار فراوانی است تا در سال 2018 بعنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام خوش بدرخشد.

چمران ادامه داد: تبریز به عنوان شهر مهم از ایران با پیشینه هویتی و قهرمانان بزرگ خود در سال 2018 بین شهر های کشور ایران خواهد توانست هم پیشرفتهای امروزی و هم فرهنگ و تمدن خودش به خوبی نشان دهد.

رئیس شورایعالی استانها همچنین با اشاره به توسعه و آبادانی مستمر شهر تبریز توسط مدیریت شهری گفت: تبریز تلاشهای خوب و بزرگی در عرصه مدیریت شهری داشته است به طوری که هر بار سفر می کنم، تبریز را بهتر از دوره گذشته می بینم و به سهم خودم از این اتفاق بزرگ تشکر می کنم.

وی پرهیز از بلند مرتبه سازی و جلوگیری از آلودگی هوا را لازمه توسعه پایدار شهرهای بزرگ دانست و اظهار داشت: بلند مرتبه سازی و آلودگی هوا می توانند با هم ارتباط داشته باشند و توجه به این مقوله هاست که پایه های شهر ایده آل را خواهد ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها