اقدامی تحسین برانگیز از دبیرخانه یزد حسینیه ایران:
مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران از حضور گردشگران 12 کشور جهان در جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفرصادق(ع) در ورزشگاه شهیدیه میبد شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۹۳۶۶۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران از حضور گردشگران 12کشور جهان از جمله آلمان، فرانسه، هلند، اسپانیا، چین، مالزی، اندونزی و . . . در جشن بزرگ میلاد پیامبر گرامی اسلام (س)و امام جعفرصادق (ع) در ورزشگاه شهیدیه میبد خبر داد.

سیدحسن حسینی مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران در این مراسم گفت: امیدواریم همچنانکه عزاداریهای مردم استان یزد در دنیا زبان زد شده است، دراعیاد ملی و مذهبی نیز باهمکاری همه مردم و نهادهای فرهنگی به جایگاه ممتازی برسد.

حسینی فعالیت هایی را که در سه سال گذشته به منظور برپایی جشن ها باپیگیری این دبیرخانه آغاز شده است مطلوب دانست و افزود: ظرفیت گردشگری مذهبی یزد باید به جهان معرفی شود و یزد پایلوت گردشگری مذهبی معنوی کشور قرار گیرد.

خاطرنشان می شود این برنامه باهدف معرفی تشیع واسلام واقعی به گردشگران خارجی و باهمکاری کمیته گردشگری میراث فرهنگی، سازمان اتوبوس رانی یزد و حسینیه اعظم شهیدیه میبد برگزار شد. همچنین بیش از400کیلو کیک برای پذیرایی در این جشن پخت شده بود که بین شرکت کنندگان توزیع شد.

ارسال نظرات