نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

سرخوردگی جوانان نتیجه بی توجهی مسئولان به نیازهای آنها است

سعیدی گفت: وقتی دانشجویان فارغ التحصیل می شوند باید شغل مناسبی برای آنها فراهم شود که متاسفانه در این مسئله نیز مشکل داریم و همین مسائل موجب ناامیدی و سرخوردگی جوانان شده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۲۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به دلایل افزایش یأس و ناامیدی در بین جوانان اظهار داشت: تحصیل، ازدواج، اشتغال و مسکن پایه های اصلی انتظارات یک جوان از حکومت است.

وی افزود: مسئولان باید این انتظارات جوانان را بررسی و برآورده کنند؛ متأسفانه نظام آموزشی کشور ما معیوب و مدرک گرا است و در نتیجه تنها نمره و مدرک امتیاز می گیرد نه استعداد و توان جوانان ؛ از طرف دیگر وقتی دانشجویان فارغ التحصیل می شوند باید شغل مناسبی برای آنها فراهم شود که متاسفانه در این مسئله نیز مشکل داریم و همین مسائل موجب ناامیدی و سرخوردگی جوانان شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مسئولان می گویند سالانه 750هزار شغل ایجاد کرده ایم که به اعتقاد بنده یک شوخی بزرگ است. در حال حاضر جوانان ما باید به چه چیزی امیدوار باشند؟ طبیعی است این دروغ هایی هم که مسئولان می گویند باعث ناامیدی، سردرگمی و تناقض جوانان می شود.

سعیدی در پایان گفت: یکی از عوامل اصلی سرخوردگی و ناامیدی جوانان، آمارهای غلط و سخنان نامربوط و بعضاً دروغ مسئولان و حقوق های نجومی و اختلاس ها است که بر ذهن و فکر و اندیشه جوانان تاثیر بدی گذاشته است.


ارسال نظرات