رئیس حوزه هنری استان زنجان:

احیای یک امر مبارک با افتتاح طرح «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» در زنجان

افتتاح طرح «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» در زنجان اقدامی برای احیای یک امر مبارک بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۷۵۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان در مراسم افتتاح طرح «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با اشاره به رسالت‌های حوزه هنری در تولید آثار فاخر هنری انقلابی و پرورش استعدادهای جوان در مسیر هنر ارزشی اظهار کرد: تجربه‌ سال‌های دور تئاتر مسجد اتفاق موفقی در حمایت از هنر محسوب می‌شود.

حمیدرضا اسماعیلی با اشاره به اینکه استان زنجان افتتاح طرح «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» در زنجان اقدامی برای احیای یک امر مبارک بوده است، افزود: خوشبختانه این طرح که چند سال بود مغفول مانده بود، احیا شده و به مرحله خوبی رسیده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه مساجد پایگاه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی هستند، افزود: در این پایگاه‌ها از اقدام رسول اکرم (ص) که از آغاز فعالیت خود در نهایت سختی و تنگدستی بدون توجه به تجهیزات آغاز به فعالیت کرد، الگوبرداری کرد.

وی با اشاره به اینکه ما همواره برای انجام یک کار فرهنگی ما همیشه به دنبال تجهیزات بوده‌ایم، گفت: اما اگر به فعالیت رسول اکرم (ص) توجه کنیم خواهیم دید که هیچ نیازی نه به صورت مطلق بلکه برای آغاز کار نیاز چندانی به تجهیزات نداشته است.

وی با اشاره به اینکه مساجد پایگاه‌های مناسبی برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی هستند، تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح دفتر «تئاتر مردمی بچه های مسجد» فعالیت مطلوبی در زمینه هنر داشته باشیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار