خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان؛

عناوین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1395 اعلام شد

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از عناوین ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1395 خبرداد.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۲۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حاج نجیب اله تاری ؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن اعلام رسانه ای عناوین روزهای فجر سالجاری گفت :  برای هر روز از دهه مبارک فجر ، عنوانی نامگذاری گردیده که این عناوین دارای بار مفهومی ارزشمند، متناسب با اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است .

وی خاطر نشان کرد : در این راستا کمیته های تخصصی ستاد دهه مبارک فجر و تشکلهای مردمی با التزام به تدوین برنامه های این عناوین ، ضمن رعایت تقسیم کار سنجیده به تمام این موضوعات کلیدی ؛ رویکردها و اهداف ستاد بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را محقق می سازد .

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در اهمیت این عناوین گفت : همه دست اندرکاران و مسئولان برگزاری مراسم عید انقلاب اسلامی ، بایستی در منطبق سازی فعالیت های خود با عناوین ایام ا... فجر انقلاب اسلامی تلاش کنند و در اینراه مطبوعات و خبرگزاری ها در نشر مقالات و مطالب متناسب با عناوین هر روز ، صدا و سیما در برنامه سازی ، مساجد در عناوین برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ، محورهای قابل ارائه سخنرانان ، هنرمندان گرافیک ، آثار تولیدی پوستر و ...  مشتمل بر عناوین روزها طراحی و برنامه ریزی گردد .

حاج نجیب اله تاری در پایان از همه مسئولین ، مردم همیشه در صحنه و دوستداران انقلاب اسلامی در خواست نمود تا ستاد دهه فجرانقلاب اسلامی استان را در ارائه هرچه بهتر برنامه هایی مطابق با عناوین روزهای دهه مبارک فجر یاری دهند .

12/11/1395 سه شنبه

انقلاب اسلامی، امام خمینی)ره(، ولایت فقیه و رهبری

13/11/1395 چهار شنبه

انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مشارکت اجتماعی، عدالت و پیشرفت

14/11/1395پنج شنبه

انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت

15/11/1395جمعه

انقلاب اسلامی، قرآن، رسالت زینبی و حکومت جهانی حضرت مهدی)عج(

16/11/1395شنبه

انقلاب اسلامی، منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار