عضو خبرگان رهبری بیان داشت: امروز محور مقاومت متکی به حرکت و دفاع صریح و قطعی نیروهای نظامی ایران است و اکنون کار به جائی رسیده که اقتدار نظامی ایران در منطقه زبان زد شده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۲۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در دیدار با نیروهای مسلح در بقعه متبرکه بی بی حسنیه تربت حیدریه اظهار کرد: امروز اقتدار نظام اسلامی ایران با همه ابعادش در منطقه غرب آسیا غیر قابل محاسبه و پیش بینی شده و این اقتدار را مرهون مجاهدت ها و فداکاری های مردمی می داند که با نثار خون شهدای خود زمینه ساز حکومت حضرت مهدی(عج) شدند.
 
وی تصریح کرد: زمانی قدرت های استکباری محاسبه می کردند که نفوذ سیاسی ایران مبتنی بر یک جریان عاطفی و برگرفته از شعار انقلابی مردم و نظام اسلامی است که این نفوذ بر حسب معنویات و اعتقادات مسلمانان در منطقه گذشته، اما گمان نمی کردند که این نفوذ سیاسی به اقتدار نظامی مبدل شود.
 
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه این اقتدار غیر قابل پیش بینی باید بررسی شود، افزود: جبهه استکبار تا قبل از این محاسبه می کرد که جمهوری اسلامی ایران در غرب آسیا تنها در حزب الله لبنان نفوذ دارد لذا حزب مستقبل لبنان را در کنار آن تراشیدند تا رقابت سیاسی ایجاد شود اما این محاسبه آنها هم از بین رفت.
 
امام جمعه مشهد خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی برای اینکه محور مقاومت را از کار بیندازند جنگ در سوریه و جریان های مصیبت بار تکفیری را در منطقه راه اندازی کردند که نتیجه این سیاست ها منجر به فرا گیر شدن قدرت نفوذ ایران در غرب آسیا شد.
 
آیت الله علم الهدی تاکید کرد: روند توسعه اقتدار ایران به مرحله ای رسیده که امروز آمریکا و قدرت های وابسته به این کشور قادر به حل مشکلات نیستند و از طرفی هر روز بر عمق این اقتدار افزوده می شود.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: امروز محور مقاومت متکی به حرکت و دفاع صریح و قطعی نیروهای نظامی ایران است و اکنون کار به جائی رسیده که اقتدار نظامی ایران در منطقه زبان زد شده است.
 
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: حرکت های خباثت آمیز آمریکا در عراق قدم به قدم نتیجه عکس داد و با تولید نیروهای حشد الشعبی در این کشور تفکر مقاومت و انقلابی گری در عراق رقم خورد.
 
وی افزود: در این شرایط رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان فرمانده کل قوا سه ابلاغ مهم را به نیروهای مسلح صادر کردند.
 
عضو خبرگان رهبری اذعان کرد: در ابلاغ اول رهبری فعالیت در جهت تامین قدرت بازدارنده نیروهای نظامی سپاه و ارتش تاکید شد تا با ایجاد تجهیزات نظامی و تمرین های مستمر با پرورش نیروی انسانی متعهد و وابسته به نظام قدرت بازدارندگی ایجاد شود.
 
امام جمعه مشهد اذعان داشت: تبدیل قدرت بازدارنگی به قدرت دفاعی با ماموریتها و رزمایش های سپاه و ارتش در منطقه بعنوان دومین فرمان رهبری نظام بود که به آن جامه عمل پوشیده شد.
 
آیت الله علم الهدی در تشریح فرمان سوم رهبری به نیروهای مسلح گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کشورهای عربی و غربی در منطقه با ناوهای جنگی حضور دارند، افزایش قدرت تهاجمی نیروهای مسلح باید به مرحله ای برسد که موجودیت غرب و امریکا را در منطقه از کار بیندازیم. نماینده ولی فقیه تاکید کرد: امروز اقتدار ایران باید به مرحله ای برسد که قدرت غرب و امریکا را در منطقه فلج کند.
 
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در اولین سفر کاری و یک روزه خود صبح امروز به تربت حیدریه صبح سفر کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها