امام جمعه تربت جام در جلسه ستاد نهم دی این شهرستان:

نه دي روز بصيرت افزايي و تبيین جریان ولايت فقيه در جهان اسلام است/ تجربه عبور از فتنه 88 بايد برای نسل هاي بعدي تبيين شود

امام جمعه تربت جام گفت: تجربه عبور از فتنه 88 بايد برای نسل هاي بعدي تبيين شود و همه بايد در این باره شاکر نعمت رهبري باشيم.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۳۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد طاهري در جمع اعضاي ستاد گراميداشت نهم دي این شهرستان افزود: نُه دي روز بصيرت افزايي ، توجه به ولايت و رهبري و تبيین جريان ولايت فقيه در جهان اسلام است.

وي تصریح کرد: امروز کشورهاي اسلامي نيازمند رهبري فقيه هستند که ميدان دار باشد و مسير اجتماع مسلمين را هدايت و رهبري کند.

وی خاطر نشان کرد:امروز مقام معظم رهبري پرچمدار مبارزه با استکبار جهاني است و مردم جهان توجه ويژه اي به رهبري ايران دارند که حکیمانه در مسیر اصلی اسلام حرکت مي کند و مواضع معظم له براي آن ها راهگشاست.

امام جمعه تربت جام عنوان نمود: برنامه محوري نهم دي تجديد ميثاق ملت با ولايت ورهبري است که در بدترين شرايط و فتنه ها کشور را حافظ و منجي بودند.

طاهري  تأکيد کرد: تجربه فتنه 88 بايد برای نسل هاي بعدي تبيين شود و همه بايد در این باره شاکر نعمت رهبري باشيم که در ايجاد وحدت گروه ها و مذاهب و عبور از فتنه هاي گذشته و آينده نقش اساسي دارند.

وي عنوان کرد: اجتماع بزرگ محوري نهم دي در محل مصلي الغدير با شرکت قشرهاي مختلف مردم شيعه و اهل سنت برگزار مي گردد همه نهاد ها و ارگان ها تلاش کنند که اين نشست بصيرت افزايي و دفاع از ولايت و رهبري و استکبار ستيزي به نحو شايسته برگزار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها