فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع)در نیروی زمینی سپاه شمال شرق عنوان داشت: رسانه های مغرض و معاند دائم در تلاش هستند تا استوانه های انقلاب اسلامی را با تهمت و افتراء مورد هجمه قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۴۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار قدرت الله منصوری در شمال شرق امروز در جمع نیروهای مسلح تربت حیدریه اظهار کرد: در ۳۷ سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی جبهه استکبار تا جائی که توانسته علما و اندیشمندان کشورمان را با ترور به شهادت رسانده و هر جا که ناتوان بوده با تهمت و افترا ارکان و استوانه های نظام را مورد هجمه قرار داده است.
 
وی که در سفر یک روزه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به تربت حیدریه، آیت الله علم الهدی را همراهی می کند، افزود: امروز رسانه های مغرض و معاند تلاش می کنند تا استوانه های انقلاب اسلامی را با تهمت و افتراء مورد هجمه قرار دهند و از این رو آیت الله علم الهدی را دائم مورد تخریب و تهمت قرار می دهند.
 
فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) در نیروی زمینی سپاه، علمای ارزشمندی همچون آیت الله علم الهدی را از علمای تبعیت پذیر محض از ولی فقیه دانست و بر قدردانی از این نعمت ها تاکید کرد.
 
سردار منصوری در بخشی دیگر از سخنان خود به شهادت شهید سمائی در سوریه اشاره کرد و بیان داشت: شهید سمائی از افراد با تجربه و خبره نظامی انقلاب اسلامی ایران بود که با کمک های مستشاری خود در سوریه در نهایت به آرزوی دیرینش فیض شهادت نائل امد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها