همزمان با هفته وحدت مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم(صلوات الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم در اشکفتک برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۵۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛نوجوانان و جوانان عاشورائی هیأت رزمندگان اسلام و بسیجیان پایگاه بسیج ابوذر غفاری اشکفتک به مناسبت هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر اعظم و موسس فقه جعفری مراسم پشن برپا کردند.

در این مراسم جانشین ابوذر غفاری اشکفتک با تبریک این ایام خجسته به ابعاد شخصیت حضرت پیامبر اکرم (صلوات الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام صادق(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: تفکر پیامبراعظم مقاومت در برابر ظلم و برپای اسلام ناب در جهان بود.

یوسف سلیمانی منفرد ادامه داد: این دیدگاه و تفکر بود که اسلام ناب تا به امروز در برابر دشمنان اسلام مقاوم و پایدار نگاه داشته است .

مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دید وتفکر امام خمینی (ره)هم در زمان جنگ تحمیلی برگرفته از دید و تفکر پیامبراکرم (صلوات الله علیه وآله وسلم)و اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) بود و یکی از عواملی که باعث پیروزی انقلاب شد همین دید و تفکر بود.

وی ادامه داد:ما بسیجیان باید و پیگیری فرمایشات مقام معظم ولایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و دفاع از حریم ولایت فقیه،اجازه ندهیم دشمنان خدشه ای به اسلام ناب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

تلاوت آیاتی از قرآن مجید ،خیر مقدم و خوش آمدگویی آقای اسماعیل تقیان نصب فرمانده پایگاه بسیج ابوذر غفاری اشکفتک ،مولودی خوانی و از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات