خبرهای داغ:
کارگاه هم اندیشی مدیران تولید و صنعت آذربایجان شرقی و آیین اختتامیه جشنواره شش گانه حلقه های صالحین بسیج کارگری استان در محل سالن اجتماعات شرکت موتوژن تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۵۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد جواد عقلمندی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا در سخنانی از تلاش مدیران تولید و صنعت استان و نیز اعضای حلقه های صالحین به خصوص سرمربی، مربیان، سرگروههای صالحین پایگاه های بسیج کارگری، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای بسیج کارگری استان در خصوص انجام اقدامات اولیه و شکل گیری کارگاه هم اندیشی مدیران تولید و صنعت استان و آیین اختتامیه جشنواره شش گانه حلقه های صالحین بسیج کارگری آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

بشیر ابراهیمی قائم مقام شرکت موتوژن نیز به عنوان میزبان این آیین، گفت: موفقیت های این شرکت با ایجاد تعامل و همکاری با بسیج کارگری به عنوان حلال همه مشکلات، به دست آمده است.

ودود کمالی از پیشکسوتان بسیج کارگری استان نیز با اشاره به نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی کشور، تاثیر این نهاد مردمی را در طول تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام به ویژه در بخش صنعت و موفقیت های ایجاد شده در کارخانجات بی بدیل توصیف کرد.

 

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر نیز در این آیین، بسیج را نقطه اتکای کشور خواند و بر لزوم ورود این نهاد مردمی در همه عرصه ها به ویژه تولید و صنعت در جهت رفع مشکلات تاکید کرد.

عسگری رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربایجان شرقی نیز با توجه به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توسعه بسیج در مراکز صنعتی و تولیدی، افزود: موفقیت های بسیج از بدو انقلاب تاکنون پرثمر بوده و در خصوص چالش های به وجود آمده در بخش صنعت و تولید کارهای خوبی توسط این مجموعه انجام شده است.

شاهرخ شعاعی سرگروه حلقه شهید یاغچیان شرکت موتوژن به عنوان حلقه برتر جشنواره با ارائه گزارشی از فعالیت های این حلقه، خاطرنشان کرد: با کارهای انجام شده توسط اعضای این حلقه، صرفه جویی خوبی در مصرف انرژی انجام شده است.

 

در پایان این آیین از ابراهیمی قائم مقام و فرمانده پایگاه بسیج کارگری شهید چمران شرکت موتوژن، سرگروه های حلقه های برتر صالحین سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری تبریز با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

ارسال نظرات