بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: از یک کارمند ساده تا رئیس بانک ماهی ۵۰ میلیون تومان و در سال پاداش ۴۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد تومانی می گرفته اند...
کد خبر: ۸۷۹۳۸۵۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛داریوش ارجمند در اولین همایش مهرریزان کوثر که جمعه شب در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در رفسنجان اظهار داشت:در تمام شهرهای کشور سفر کردم و برای بچه های  سرطانی و نیازمند کمک جمع اوری کردم با ادمهای زیادی برخورد کردم به این مطلب رسیدم که خیر بودن بیشتر به خاطر پولدار بودن نیست هرکس به اندازه ای توانی که دارد می تواند کمک کند و خیر باشد .
وی افزود :در اموزه های دینی ما خداوند تهدید هم کرده است وقتی خداوند به لحاظ مادی و سلامتی نعمتی می دهد همش مال اونها نیستو انهائیکه که اموالی دارند و کمک نمی کنند خداوند بشارت به عذاب می دهد .دست کشیدن به سر یتیم خیر بزرگ است کمک مادی نیست .خیر غیر مادی تاثیرش بیشتر است .

ارجمند به مشکلات  اقتصادی اشاره کرد و گفت :در جهان هیچ دولتی نیست که بتواند از پس مخارج ملتش براید .نیمی از اداره مادی کشور بر عهده مردم است امروز دولت است فردا نیست اما ما هستیم که کنار هم پایدار هستیم ،ما هستیم که خدا با ماست باید اینگونه باشیم ملت ما باید صاحب ارمان جمعی شود در همه زمینه ها حتی در امر خیر ان را رسالت خود بداند .

وی افزود :ما اثبات کردیم وقتی دارای ارمان جمعی هستیم پیروزیم در جنگ پیروز شدیم به خاطر اینکه ارمان جمعی داشتیم .رفتن به جام جهانی برای همه مردم ارمان بود اگر بخواهیم در همه معضلات پیروز شویم باید صاحب ارمان جمعی شویم .

داریوش ارجمند تصریح کرد :کار خیرین نماد عینی ریسمان خداوند است.امروز با تزریق ارمان جمعی به همسایه هایمان، به فجیع ترین حکومت که در تاریخ لنگه نداشته است شکست بدهیم .مردم سوریه و عراق ابهت و قدرت بزرگ را شکست دادند .
وی افزود :برای کمک به خیریه نیاز نیست که پولدار باشیم .در کشور ما کسانی مسئول بودند میلیاردها پول برداشتند و فرار کردند حالا ما دنبال یک ادم باوجدان خیر می گردیم که از دسترنج  خودش به ملت کمک کند این شرافت مردم ایران را می رساند . ماهی ۵۰ میلیون تومان ، در سال پاداش ۴۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد تومانی می گرفته اند.ایران برای انها یک گاو شیرده است که ان را می دوشند .

ارجمند گفت: آقایی که از مال خودش به کشور کمک می کند و خیر است در برابر آقایی که از صندوق فرهنگیان فقیر این کشور دزدی می کند و برای ما سریال شهرزاد می سازد چه تفاوتی می کند؟

داریوش ارجمند گفت :کشور ما کشور افراط و تفریط است خیلی داریم اگر نداشتیم اینجور مال مردم را به غارت نمی بردند.ایا انصاف است  ان کسانی که عروسی برای بچه هاشان در دبی می گیرند انوقت دختر مظلوم شهر من و شما برای سه میلیون تومان جهیزیه محتاج است .

وی افزود :پیامبر برای مبارزه با ستم امده است .خوشحالم این شهر ادمهای بزرگی در انقلاب داشت و مردم نازنینی دارد که ۵ واحد خانه به نیازمند می دهد.

داریوش ارجمند گفت :ما امروز از کسانی که کمک می کنند به نیازمندان ،تقدیر و تشکر می کنیم و لعنت می کنیم کسانی که سرمایه های ما را می دزدند و می برند .

محمدرضا طالقانی در ادامه همایش به ایراد سخنرانی پرداخت و از همه دست اندرکاران و مسئولین شهرستانی و استانی تقدیر و تشکر کرد .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع:خانه خشتی
ارسال نظرات