فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: دشمنان با وجود صرف هزینه‌های کلان برای ضربه زدن به امنیت ایران، اکنون در دام توطئه‌های خود گرفتار شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۷۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،اباذر سالاری  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 38 ساله اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره جبهه استکبار در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده است، اما هیچ یک از طراحی‌های مزدورانه آنان برای غلبه بر ملت ایران به نتیجه دلخواه‌شان نرسیده است و دلیل اصلی کینه از نظام جمهوری اسلامی نیز همین شکست‌های مکرر آنان از ملت ایران است.
 
وی افزود: شکست‌های مفتضحانه و مکرر جبهه استکبار در جنگ 8 ساله، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، تهدیدهای سیاسی و نظامی و جنگ نرم هرگز به نتیجه‌ای که دشمنان به دنبال آن بوده‌اند، نرسیده و دلیل آن نیز انسجام درونی ملت ایران و وجود رهبری آگاه است که در هر تلاطمی، کشور را به ساحل آرام رسانده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کانون اصلی وحدت و ثبات در منطقه است، عنوان کرد: تجربه جنگ تحمیلی موجب شده تا نیروهای مسلح کشورمان در برابر هر تهدیدی به قدرتی کامل و درون‌زا متکی باشند و با وجود برخی از ارتش‌های منطقه در طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز خود به خودکفایی کامل دست یابند و این توانمندی موجب شده تا دشمن نتواند سطح و محدوده پاسخ ملت ایران به هر تجاوزی را به طور کامل مشخص کند و این قدرت بازدارندگی در درون نیروهای مسلح روز به روز تقویت می‌شود.
 
سالاری توضیح داد: بسیج امروز یک ظرفیت برای کشور هم در جبهه دفاع از تمامیت ارضی ایران و هم در جبهه جنگ نرم است و اگر امروز ایران به عنوان یک کشور اثرگذار در موضوعات منطقه‌ای دیده می‌شود، به دلیل وجود روحیه ایمان و ایثار در میان قوای مسلح و اتکای به اراده ملت است.
 
وی بیان کرد: بسیج در هر مأموریتی موفق و کارآمد عمل کرده است و امروز در پیچیده‌ترین معادلات نظامی نیز بسیج نقشی فعال دارد و تجربه بسیج به تجربه‌ای فراگیر برای ملت‌های منطقه در جهت غلبه بر سلطه دشمن و دفاع از امنیت ملی‌شان بدل شده است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در پایان تصریح کرد: امام خمینی(ره) بسیج را یک نیروی مردمی و متکی بر مردم قرار داد و اکنون بسیج مفتخر است که در میان لایه‌های مختلف جامعه حضوری فعالانه دارد و حاضر است تا هر مأموریتی را به خوبی انجام دهد.

ارسال نظرات