سردار نقدی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی سپاه:

سردار نجات، سردار بزرگ مجاهدت‌های خاموش و رمز اصلی پیروزی عملیات والفجر 8 است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: سردار نجات، سردار بزرگ مجاهدت های خاموش و قهرمان بزرگ و رمز اصلی پیروزی عملیات والفجر 8 است.
کد خبر: ۸۷۹۳۸۸۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با حضور سرلشکری جعفری، سردار جزایری و جمعی از فعالان فرهنگی در سالن همایش الغدیر برگزار شد. 

در این مراسم سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در این معاونت گفت: کارهای بزرگی را سپاه در طول انقلاب اسلامی انجام داده است که از سوی رسانه ها، برخی افراد برجسته شده و در میان مردم شناخته شده اند حال انکه عده ای که کمتر شناخته شده اند اتفاقا سهم بیشتری در این موفقیت ها داشته اند.

سردار نقدی ادامه داد: در سرکوب تروریسم ها و عملیات های موفق انقلاب در این حوزه و یا شکل دهی و تاسیس حفاظت اطلاعات، سردار نجات نقش برجسته ای داشته است. 

وی با اشاره به عملیات های دوران دفاع مقدس تاکید کرد: سردار نجات قهرمان بزرگ عملیات پیروزمندانه والفجر8 بوده که برای ملت ما ناشناخته است حال آنکه وی رمز اصلی این پیروزی بود. 

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: بزرگترین افتخار سردار نجات یک دهه فرماندهی سپاه ولی امر است که هر روز چشم در دیدگان نورانی ولایت داشته و شیرین ترین دوران حیات وی بوده است که همه ما به این مسئولیت غبطه می خوریم.

وی به تحولات ارزشمند صورت گرفته در معاونت فرهنگی سپاه طی دو سال قبل اشاره و خاطر نشان کرد: قطعا سنت های قبل با قوت ادامه یافته و قدردان زحمات صورت گرفته خواهیم بود. 

گفتنی است در پایان مراسم ضمن تقدیر از زحمات سردار نجات، حکم انتصاب سردار نقدی نیز از سوی فرمانده کل سپاه اهداء گردید.

ارسال نظرات