خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی در کشور آن چنان که باید و شاید فعال نیست و در سال یکی دو بار بیشتر تشکیل نمی شود گفت: گرفتاری مسئولان مانع از عزم جدی آنان برای مقابله با آسیب های فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۱۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
امام جمعه فردوس درجلسه شورای فرهنگ عمومی فردوس چالش های فضای مجازی را جدی دانست وگفت :همه افرادی که دغدغه دین داشته  و با فضای مجازی سر و کار دارند باید با آسیب های آن به مقابله برخیزند .
 
بابایی با تاکید بر تشکیل شورایی جهت بررسی فضای مجازی در شهرستان افزود : برخی مفاسد اخلاقی را در قالب فضای مجازی ترویج می کنند بنابراین باید مسئولان مرتبط به صورتی هوشمندانه و مقتدرانه با افراد خاطی برخورد کنند.

وی گفت : اگرچه از وضعیت ظاهری جامعه راضی هستیم اما در باطن مفاسدی رخنه کرده که افزایش طلاق در شهرستان یکی از آن هاست.

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی در کشور آن چنان که باید و شاید فعال نیست و در سال یکی دو بار بیشتر تشکیل نمی شود تصریح کرد: گرفتاری مسئولان مانع از عزم جدی آنان برای مقابله با آسیب های فضای مجازی است بنابراین چاره ای نیست جز  اینکه این مسئولیت خطیر را مردم بدوش بکشند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی فردوس در بخش دیگری از سخنان خود جهان اسلام را نیازمند وحدت دانست و گفت : اگر وحدت حاکم باشد اسلام به عنوان قدرت عدالت محور درجهان مطرح می شود اما متأسفانه با تفرقه افکنی که توسط استکبار ایجاد شده است  برخی کشورهای اسلامی نا امن شده اند. 

حجت الاسلام و المسلمین بابایی افزود: دشمنان ازهر فرصتی برای مقابله با اسلام ناب استفاده می کنند و تفرقه را بهترین حربه برای نابودی دین اسلام دربین کشورهای اسلامی می دانند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها