حسینعلی شهریاری: وزیر اقتصاد در چندین مصاحبه اعلام کرد که حقوق هایی که این افراد گرفته اند غیرقانونی نبوده و درظاهر وجه قانونی به این حقوق ها داده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۳۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت درباره فیش های نجومی گفت: علت آن که دولت به فیش های نجومی رسیدگی نمی کند اين است که اکثر کساني که اين حقوق ها را گرفته اند مقامات دولتي هستند.

وی در ادامه افزود: برخی هم در شرکت هایی دیگر حقوق های نجومی گرفته اند که این کار آن ها براساس مصوباتی است که در مجمع خودشان به تصویب رسیده و همین موضوع باعث شده برخی مدیران در این شرکت ها برای خود حقوق تصویب کنند و این مشکل از اساسنامه شرکت، یا دستورعمل ها و ضوابط حاکم بر تعیین دستمزد برای اعضای هیات مدیره بوده و در واقع این مدیران به جای آن که مجمع برای آن ها حقوق تعیین کند خودشان برای خودشان حقوق تعیین می کردند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: وزیر اقتصاد در چندین مصاحبه اعلام کرد که حقوق هایی که این افراد گرفته اند غیرقانونی نبوده و درظاهر وجه قانونی به این حقوق ها داده است، درصورتی که از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اینگونه می شود استنباط کرد که اگرچه برای این حقوق ها یک لباس قانونی درست کرده اند.

شهریاری عنوان کرد: با توجه به سطح معیشت جامعه و میزان درآمد مردم این حقوق ها باید پس گرفته شود ولی ممکن است دولت به دلیل این که ممکن است بسیار از مدیرانش زیر سوال بروند، در این قضیه مقداری با تسامح برخورد کند.


ارسال نظرات