حجت الاسلام ملک زاده در گفت‌وگو با «بسیج»:

عدم برخورد دولت با نجومی‌بگیران مایه شرمساری است

ملک زاده گفت: ما هیچ انگیزه ای را تا کنون در مقابله با این موضوع از طرف دولت مشاهده نکرده ایم، همچنان میبینم که دولت هیچ فردی را در خصوص حقوق های نجومی به قوه قضاییه معرفی نکرده است.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۷۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: مسئله حقوق هاي نجومي مسئله اي است که بايد از آن به عنوان مايه شرمساري نام ببريم و متاسفانه از طرف دولت هیچ تحرکی در برطرف کردن این معضل و در حقیقت جبران این عمل ناشایست و غیر قانونی صورت نگرفته است.

وی در ادامه افزود: طبیعتا باید دولت با این موضوع برخورد جدی کند، ما هیچ انگیزه ای را تاکنون در مقابله با این موضوع از طرف دولت مشاهده نکرده ایم، همچنان میبینم که دولت هیچ فردی را در خصوص حقوق های نجومی به قوه قضاییه معرفی نکرده است، قوه قضایه هم این موضوع را بار ها عنوان کرده، به هر حال در این پرونده تخلفی صورت گرفته که باید رسیدگی شود.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: در حالی که دولت ادعا می کند دچار کمبود بودجه است و مشکلات فراوانی در این خصوص دارد این حقوق ها پرداخت شده، این پول ها از بیت المال پرداخت شده و باید برگردانده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده عنوان کرد: ما مي بينيم که هيچ انگيزه اي براي مقابله با این تخلف وجود ندارد، در هر صورت باید با افرادی که در این زمینه تخلف کرده اند برخورد شود نه این که ما از برخی مسئولان دولتی نجواهایی را بشنویم که تخلفی صورت نگرفته و حتی بعدا القاب و اسامی شایسته ای را هم برای نجومی بگیران در نظر بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار