کتاب«اصول طراحي ساختمان‌های مدرن دام و طیور» تالیف دکتر جمال سيف دواتي و دکتر رضا سید شریفی از اعضای هیئت علمی گروه علوم دامي دانشگاه محقق اردبيلي به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل منتشر شد.
کد خبر: ۸۷۹۳۹۹۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان این‌که مولفان کتاب تلاش نموده‌اند تا افق روشنی برای طراحی مدرن ساختمان دام و طیور ترسیم نمایند، افزود: در اين کتاب كليه ديدگاه‌هاي مورد نظر و مفيد در برنامه‌ريزي‌هاي علمي و عملي که در احداث مزارع پرورش دام و طيور و تجهيزات سالن‌ها، رعایت آن‌ها الزامی می‌باشد در ابعاد مختلف و اصول علمي مورد بررسي قرار داده شده است.

مهران محمدی تصریح کرد: اين مجموعه بر آن است تا بتواند به عنوان اصول و مباني يك برنامه‌ريزي گويا و مدون، به صورت كليدي در جهت اجراي اهداف مورد نظر، براي دانشجويان رشته علوم دامی مفيد و ثمربخش واقع شود.

وی ادامه داد: این كتاب 192 صفحه‌ای در 6 فصل مجزا به موضوعات مرتبط با شرايط لازم جهت ايجاد ساختمان‌هاي دامپروري، تأسيسات، جايگاه‌ها و ملزومات پرورش گاو شيري و گوسفند، اصول و طراحی ساختمان محل ذخیره خوراک و ساختمان و تأسيسات مرغداري پرداخته و به قیمت12 هزار تومان از کتابفروشی جهاددانشگاهی اردبیل واقع در انتهای خیابان دانشگاه قابل تهیه است.

ارسال نظرات