دومین محموله کمک های غیر نقدی مردم شهرستان نیر به مردم جنگ زده سوریه ارسال شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۰۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: این کمک ها شامل البسه ، لوازم گرمایشی ، مواد غذایی ، پتو و لوازم آشپزخانه است.

وی افزود: مردم شهرستان نیر علاوه بر یک کامیون کمک های غیر نقدی خود، 980 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک نقدی، بیش از پنج وانت نیسان کمک های غیر نقدی در بخش های مختلف مواد غذائی، انواع لباس، لوازم سبک منزل، ظروف آشپزخانه، پتو، زیر انداز اهدا کرده اند .

فرمانده سپاه ناحیه نیربا قدردانی از اهالی و بخش ها و روستاهای تابعه در کمک رسانی به برادران دینی و جنگ زده کشور سوریه بر استمرار این کمک ها تاکید کرد.

وی افزود: مردم سوریه بیش از هر زمان دیگری به کمک های بشر دوستانه نیاز دارند.

سرهنگ دهقانی گفت: اکنون مجامع به اصطلاح دفاع از حقوق بشر در مقابل جنایت های گروههای تکفیری سکوت پیشه کرده و فقط نظاره گر آوارگی و بدبختی مسلمانان در کشورهای سوریه ، یمن و عراق هستند.

وی اظهار داشت: ستاد پشتیبانی حمایت از مدافعان حرم فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت، آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حرین اهل بین (ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تشکیل شده است.

وی گفت: مدافعان حرم از ماهیت اسلام و مذهب شیعه در عراق و سوریه دفاع می کنند و گروه تکفیری داعش نیز با حمایت های کشورهای مختلف حامی تکفیری ها از جمله عربستان، قطر و رژیم صهیونیستی به دنبال صدمه زدن به آرمان های اسلام ناب محمدی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نیر ظهار کرد: ظرفیت حمایت از مدافعان حرم در بین مردم ایران وجود دارد و هدایت و متمرکز کردن این حمایت ها موجب سرعت دهی و انسجام اهداف جمهوی اسلامی در دفاع از حرمین شریفین می شود.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت کشورمان در سایه جانفشانی های رزمندگان اسلام در مقابله با گروهک های تروریستی حاصل شده است، گفت: تمامی مردم و مسئولان باید با تمام امکانات از مدافعان حرم حمایت مادی و معنوی کنند.

سرهنگ دهقانی افزود: این ستاد هم اکنون در ساختمان صالحین روبروی مرکز تربیت مربی نیر مستقر شده و اقدام به جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان می کند.

ارسال کمک های غیرنقدی اهالی شهرستان نیر به مردم سوریه

 

ارسال نظرات