عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
فاطمه آجرلو گفت: جوانان به خاطر بیکاری نمی توانند ابتدایی ترین هزینه های زندگی خود را بپردازند لذا از دولتمردان و مسئولان انتظار جدی است که به برطرف کردن مشکلات و معضلات جوانان بپردازند.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۷۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

فاطمه آجرلو عضو هیئت علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش ناامیدی و یأس در جامعه و دلایل آن اظهار داشت: ما در کشور اسلامی زندکی می کنیم و دینی داریم که سرشار از نشاط و هویت و خودباوری و یک آرمان عظیم است.

وی افزود: چنین کشوری باید مسئولانی داشته باشد که حرکت به سمت این آرمان ها را سرعت ببخشند و فضای فرهنگی کشور را به درستی هدایت کنند و شایسته سالاری را در مدیریت های اجرایی کشور در دستور کار خود قرار دهند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: وقتی جوانان نخبه می بینند که در جامعه جایی ندارند سرخورده می شوند و به تدریج فضای یأس و نا امیدی در جامعه مستولی می شود و این در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

آجرلو تاکید کرد: برای ترغیب جوانان به داشتن زندگی سالم و پرنشاط، باید امکانات اولیه زندگی را در اختیار آنها قرار داد؛ در حال حاضر جوانان ما به سمت دانش محوری رفته اند و همین مسئله جامعه را دچار حیرانی و سرگردانی کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان کرد: بسیاری از پدر و مادران برای آینده جوانان خود سرمایه گذاری می کنند اما با این شرایط فعلی نمی توانند آینده ای برای فرزندان خود ترسیم کنند؛ از طرفی فرزندان خود را برای کاهش مسائل اخلاقی به ازدواج تشویق می کنند و از طرفی دیگر جوانان به خاطر بیکاری نمی توانند ابتدایی ترین هزینه های زندگی خود را بپردازند لذا از دولتمردان و مسئولان انتظار جدی است که به برطرف کردن مشکلات و معضلات جوانان بپردازند.


ارسال نظرات