خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل آموزش و پرورش
صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم، ساعتی قبل با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سالن شهید مطهری دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۹۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم امروز در حالی برگزار شد که فرهنگیان بسیجی عضو کانون های بسیج نواحی و مناطق و کانون امام خمینی(ره) اداره کل آموزش و پرورش استان و مربیان و اعضای حلقه های صالحین، از ساعات اولیه صبح با لباس و چفیه بسیجی، در محل مراسم حاضر شدند و عزم خود را برای حضور مصمم در صحنه های دفاع از ارزش های انقلاب نشان دادند.

مراسم با قرائت قرآن کریم، اجرای سرود ملی توسط گروه رزمنوازان سپاه و ادای احترام مسئولان حاضر در مراسم به جایگاه شهدای فرهنگی استان آغاز شد.

صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم برگزار شد

سپس حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی اهمیت حضور بسیجیان فرهنگی را یادآور شد و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فرهنگی استان را گرامی داشت.

حسن ختام مراسم صبحگاه سخنان کوتاه سردار احمدی فرمانده سپاه استان قم بود که وی، انسجام فرهنگیان بسیجی و آمادگی آنان جهت اجرای فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را ارج نهاد.

در پایان مراسم، بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قم به مناسبت برپایی صبحگاه مشترک قرائت شد.

صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم برگزار شد

بیطرفان معاون اجرایی سپاه استان قم، عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم، روسای مناطق چهارگانه آموزش و پرورش و مدیران کانون های بسیج فرهنگیان نواحی و اداره کل و تعدادی دیگر از فرماندهان سپاه و بسیج و مدیران بخش های مختلف آموزش و پرورش نیز در مراسم حضور داشتند.

تصاویر شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) از سپاه استان قم و تصاویر شهدای فرهنگی استان، حال و هوای دیگری به مراسم بخشیده بود؛ همچنین احوالپرسی گرم فرمانده سپاه استان با یکایک فرهنگیان بسیجی هنگام خروج از مراسم، از دیگر ویژگی های صبحگاه مشترک در واپسین روزهای سرد پاییزی بود.

صبحگاه مشترک فرهنگیان بسیجی استان قم برگزار شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها