خبرهای داغ:
امام جمعه ورنامخواست (شهرستان لنجان)شامگاه جمعه به دنبال سلسله نشست های خود به مناسبت هفته وحدت و در جمع مردم زرین شهر گفت: اگر وحدت در امت اسلامی را از دست بدهیم، خود را از یک سری برکات الهی بی نصیب کرده ایم.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۹۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ، امام جمعه ورنامخواست شامگاه جمعه به دنبال  سلسله نشست های خود به مناسبت هفته وحدت و در جمع مردم زرین شهر گفت: اگر وحدت در امت اسلامی را از دست بدهیم، خود را از یک سری برکات الهی بی نصیب کرده ایم.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه عده ای بر اساس یک سری باورهای غلط و تحریف شده ارتباط با اهل سنت را بی غیرتی دینی می دانند تصریح کرد: منابع چنین افرادی جبهه استکبار و کشورهای نظیر آمریکا و انگلیس هستند.

خطیب نماز جمعه ورنامخواست با توجه به توطئه های کشورهای غربی در مقابله با حرکت پرشتاب علمی در کشورمان تصریح کرد: دشمنان ما درصدد هستند تا فکر دانشجویان ما را به برخی باورهای غلط و شبهات تاریخی مشغول کنند و آن ها را از هدف اصلی شان دور کنند.

وی با تاکید بر دشمن شناسی و آگاهی از نقشه های دشمنان در جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان در بین مردم به ویژه جوانان ما شبهاتی مطرح می کنند مبنی بر اینکه اسلام به ایران خیانت کرده است و مانع از پیشرفت های ایران شده است که بیان چنین جملاتی با وجود منابع تاریخی به جای مانده از گذشته جای بسی تامل دارد.

امام جمعه ورنامخواست ادامه داد: در دوران ساسانیان متولیان امر نظامی را تاسیس کرده بودند که تنها شاهزادگان و موبدان اجازه درس خواندن را داشتند و اقشار ضعیف که بالغ بر ۹۸ درصد جامعه را تشکیل می دادند اجازه سواد خواندن و نوشتن را نداشتند.

حجت الاسلام زارعی یادآور شد: عده ای به دنبال همان ادعاهای بی اساس می گویند اسلام به ایران تحمیل شده است که در جواب این افراد باید یادآور شوم چگونه است که اسلام از اعرابی که در آن زمان تنها شصت هزار سرباز داشت به ایرانی تحمیل شد که بالغ بر صدو چهل میلیون جمعیت و مرد رزم آور داشت؟!

وی در پایان جریان تشیع لندنی را یکی دیگر از توطئه های جبهه استکبار برای برهم زدن وحدت مسلمانان در کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: تمامی آموزه های ما از زمان امام صادق(ع) که به وحدت بین مذاهب دعوت کرده است گرفته تا مطالب برجای مانده از زندگی نامه نائب خاص امام زمان(عج) بر وحدت بین سنی و شیعه تاکید کرده اند، آن وقت در مقابل عده ای محدود با کمال تاسف و برخلاف آموزه های دینی، دم از غیرت دینی می زنند و کسانی که با اهل سنت ارتباط دارند را بی غیرت می دانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها