پیاده روی خانوادگی با عنوان «جهاد کبیر» در مشهد و به همت سپاه ناحیه مسلم در پارک رجاء برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۹۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این پیاده روی با حضور سرهنگ پاسدار کوکب فرمانده ناحیه مسلم سروان پاسدار ذوالفقاری، جانشین فرماندهی، پایوران و عموم مردم شیعه و سنی برگزار شد.
 
شرکت کنندگان مسیر راهپیمایی را با شعار مرگ بر آمریکا طی نمودند.
 
این مراسم از مقابل مسجد جامع (حر 8) شروع و به سالن ورزشی پارک رجاء ختم گردید.
 
در ابتدای این مراسم سروان ذوالفقاری ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) چهار پیام این پیاده روی که شامل ترویج ورزش همگانی، توجه به کانون گرم خانواده، وحدت و همدلی، ایستادگی و مقاومت را بیان نمود.
 
در ادامه حجت الاسلام شریفی، امام جماعت مسجد جامع شهرک شهید رجایی و عضو ساماندهی حاشیه شهر مشهد سخنانی درباره جهاد اکبر و جهاد اصغر ایراد نمود.
 
عضو ساماندهی حاشیه شهر مشهد در بخشی از سخنان خود با اشاره به زمان جنگ تحمیلی افزود: جهاد اکبر در خط مقدم جبهه و جهاد اصغر در پشت جبهه مانند رسیدگی به مصدومین است.
 
شریفی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تفاوت شاه با رهبر کبیر انقلاب گفت:  سخنان شاه را دیگران به او دیکته می کردند در صورتی که سخنان رهبر انقلاب از زبان قرآن بازگو می شود.
 
در پایان حرکات رزمی توسط ورزشکاران به نمایش گذاشته شد و پس از آن جوایز ارزنده ای به قید قرعه به شرکت کنندگان در راهپیمایی اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها