نهمین جشنواره جوان سرباز با معرفی سربازان موفق سپاه کربلا برگزار شد/ تصویر

با انتخاب و معرفی ده سرباز موفق سطح سپاه کربلا در موضوع علمی، پژوهشی، هنری، فرهنگی و عقیدتی نهمین جشنواره جوان سرباز به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۲۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جشنواره سرباز جوان با موضوع سربازان برتر سپاه با حضور حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، سرهنگ بخشی و قاسم نیا معاونین هماهنگ کننده و نیروی انسانی سپاه کربلا در مجتمع غدیر این سپاه برگزار شد.
 سرهنگ پاسدار اسحق برنتی مدیر منابع سرباز و دبیر جشنواره  در گفتگو با بسیج از استاد گلدوست بعنوان سخنران ویژه جشنواره یاد کرد که در موضوع ویژگی رفتار پیامبر اسلام (ص) در مواجهه با جوانان، آسیب های مورد تهدید جوانان در عرصه فضای مجازی، چرایی و علل تاخیر جوانان در ازدواج و آسیب بالارفتن سن ازدواج به بحث و بررسی پرداخت.
 وی حضور قریب به 500 سرباز از سراسر نواحی سپاه مازندران خبر داد و اظهار داشت: جشنواره با تلاوت کلام الله مجید با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی توسط نوازندگان سپاه کربلا آغاز و با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین هماهنگ کننده و نیروی انسانی این سپاه ادامه یافت.
 سرهنگ برنتی با اشاره به اینکه اجرای صفر تا صد برنامه به عهده سربازان بود یادآور شد:اجرای برنامه های مفرح وشاد اسلامی اعم از نوازندگی و خوانندگی سربازان و هنرمندان صداو سیمای مازندرانبه گونه ای بود که در پایان خرسندی از چهره سربازان نمایان بود.
 این مقام مسئول در سپاه کربلا اهداء جوایز و تجلیل از سربازان موفق توسط مسئولین این نهاد را پایان بخش جشنواره یک روزه در سپاه خواند که به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام برگزار شد. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها