خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت:

دیدار مسئولان سپاه ناحیه امام رضا از جانباز حاج حمزه قربانی

مسئولین سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان الوند با جانباز سالهای دفاع مقدس، حاج حمزه قربانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۵۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده، حجت الاسلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه ، مسوول حفاظت، و مسوول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز از  جانباز 8 سال دفاع مقدس حاج همزه قزبانی دیدار کردند.

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان و جانبازان گفت: شما جانبازان افرادی هستید که با تمام وجود جان خود را در  در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردید و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری خانواده های شهدا و شما جانبازان  هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد

فرمانده سپاه شهرستان البرز در پایان ضمن تقدیر از صبر و اسقامت این جانباز عزیز خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان و جانبازان عزیزمان باشیم.

گفتنی است سردار حاج حمزه قربانی  به علت بیماری و اثرات به جا مانده  از 8 سال دفاع مقدس در بیمارستان رحیمیان شهر الوند تحت درمان قرار گرفته است.

این جانباز قزوینی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضوری فعال داشته است و جا دارد به پاس رشادت های فراوان وی مسئولان از بازدید و جویا شدن از حال وی غافل نگردند.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها