مسئول آموزش و پژوهش بسیج جامعه پزشکی استان گیلان گفت: در هفته وحدت ویزیت رایگان و دارو درمانی یک روزه را در مناطق تالش، رضوان شهر و آستارا اجرایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۵۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مهدی آخوندی، مسئول آموزش و پژوهش بسیج جامعه پزشکی استان گیلان درباره نقش بسیج جامعه پزشکی در ایجاد وحدت میان اهل تشیع و تسنن گفت: با توجه به اینکه کارکنان اهل تسنن و تشیع در بسیج جامعه پزشکی استان فعال هستند؛ همچنین نشست‌هایی را در تمامی ایام سال برگزار می‌کنیم و این افراد را نیز در انجام امور از جمله ویزیت رایگان مشارکت می‌دهیم.

 

وی با بیان اینکه هیچ تفاوتی میان شیعیان و اهل تسنن وجود ندارد، ادامه داد: چنین اقداماتی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد تا اهل تسنن احساس غربت نداشته باشند؛ این افراد نیز به شکل خودجوش یک سری نشست‌های روشنگری را پیگیری می‌کنند؛ در واقع ما همایشی را صرفاً برای اهل تسنن یا تشیع قرار نمی‌دهیم.

 

مسئول آموزش و پژوهش بسیج جامعه پزشکی استان گیلان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا هفته وحدت را هرچه پررنگتر اجرایی کنیم، درباره برنامه‌های اجرایی در این هفته گفت: به دنبال این هستیم تا در هفته وحدت ویزیت رایگان در منطقه تالش، رضوان شهر و آستارا داشته باشیم و به کانون‌های خود در این شهرها اعلام خواهیم کرد که به مناسبت هفته وحدت برنامه‌ای را به مدت یک روزه اجرایی کنند.

 

آخوندی، در ادامه ابراز کرد: در این هفته به کانون‌های خود اعلام کردیم که یکی از مباحث اصلی در نشست‌های روشنگری را موضوع وحدت میان شیعه و اهل تسنن قرار دهند.

 

مسئول آموزش و پژوهش بسیج جامعه پزشکی استان گیلان تاکید کرد: همچنین پزشک عمومی و متخصص را به مناطق محروم اعزام خواهیم کرد تا خدمات دارویی و درمانی رایگان را به مردم مناطق محروم ارائه دهند.

 

ارسال نظرات