افتتاحیه جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد

پیش از ظهر امروز افتتاحیه جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در سالن ورشی شهید ظاهری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۶۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، پیش از ظهر امروز افتتاحیه جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان بسیج طلاب و روحانیون با حضور جمعی از مسئولین سپاه، بسیج طلاب و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در سالن ورشی شهید ظاهری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

سید محمد سید صیاح، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل گفت: به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام بسیجیان به امر ورزش و همچنین به منظور کشف استعداد های نخبه در بین بسیجیان طلبه جوان استان، این سازمان اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در چهار رشته ورزشی اعم از شنا، تکواندو، تیراندازی و جودو نموده است.

وی افزود: در این میان 60 نفر از برگزیدگان شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا کرده اند و در نهایت 8 نفر در بخش تکواندو، 7 نفر در بخش جودو، 3 نفر در بخش شنا و 2 نفر در بخش تیراندازی که در مجموع 20 نفر به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

 
 
ارسال نظرات