بابایی با اشاره به اینکه دانشگاه تراز انقلاب اسلامی باید در جامعه ایجاد شود، افزود: دانشگاه اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری نیازمند شناسایی اساتید اسلام‌شناس است.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۸۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اساتید فرهیخته و انقلابی دانشگاه و حوزه ترکیب قرارگاه دائمی حوزه و دانشگاه را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: از حضور دانشجویان علاقه‌مند در این ترکیب برای تحقق منویات مدنظر استفاده خواهد شد.
 
سردار محمدحسین بابایی در نشست همفکری راه‌های دستیابی به اهداف بلند وحدت حوزه و دانشگاه، با اشاره به وجود بسیج اساتید و دانشجویی در دانشگاه‌ها و طلاب در میان حوزویان اظهار داشت: وظایف ذاتی حوزه و دانشگاه در بین این تشکل‌ها برای حفظ وحدت این اقشار تبیین شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد نظام اسلامی و انقلاب اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی از طریق تقویت تفکر دولتمردان به اسلام محقق خواهد شد، تصریح کرد: با تحقق دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی ایجاد می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه دانشگاه تراز انقلاب اسلامی باید در جامعه ایجاد شود، افزود: دانشگاه اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری نیازمند شناسایی اساتید اسلام‌شناس است.

بابایی با اشاره به اینکه لشکر 25 کربلا همواره خط‌شکن و خط نگهدار بوده است، افزود: دانشجویان و دانشگاهیان حزب‌اللهی باید در اسلامی‌کردن و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی تلاش واقعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آینده دولت اسلامی و دینی باید از بین دانشگاهیان تمدن‌ساز انقلابی شناسایی شود، تصریح کرد: علوم انسانی دانشگاه‌ها باید علوم اسلامی شده و از غربی‌گرایی دور شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر تقویت اقتصاد درون‌زا از طریق تحقق دانشگاه اسلامی در محیط‌های دانشگاهی افزود: امیدواریم بتوانیم با وحدت حوزویان و دانشگاهیان به نتایج مطلوبی برای اسلامی شدن دانشگاهها مشغول شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها