خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در پنج عمليات مقدار يك تن و 286 كيلو حشیش و يك تن و 237 كيلو ترياك در بازرسي از هفت دستگاه خودروي سبك و سنگين كشف شد و امسال در مجموع بيش از 25 تن انواع مواد مخدر در اصفهان کشف شده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۱۹۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعبدالرضا آقاخانیاز کشف 2 هزار و 523 کیلوگرم تریاک و حشیش در چندین نقطه از ورودی‌های استان اصفهان طی پنج عملیات جداگانه خبر داد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ پنج عملیات جداگانه توسط مأموران یگان تکاوری و پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در چندین نقطه از ورودی‌های استان اصفهان طی هفته گذشته انجام شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این پنج عملیات مقدار یک تن و 286 کیلو حشیش و یک تن 237 کیلو تریاک در بازرسی از هفت دستگاه خودروی سبک و سنگین کشف شد.

وی در ادامه بیان کرد: در این خصوص تعداد 9 سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

آقاخانی در پایان با اشاره به کشف بیش از 25 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس اصفهان در 9 ماهه امسال خاطر نشان کرد: پلیس با شبکه‌های مافیای مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها