خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا تاکید کرد: فتح حلب نشان داد که در مقابل غرب و زیاده خواهی هایش باید تنها مقابله و مبارزه کرد و مذاکره بی تاثیر است چراکه بین حق و باطل هیج مذاکره‌ای وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۲۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲

حجت‌الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،در خصوص آزادسازی حلب اظهار کرد: آزاذسازی شهر حلب که یک شهر بسیار مهم و استراتژیک برای رژیم استکباری بود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی حلب را شهری اقتصادی، بزرگ و سوق‌الجیشی عنوان کرد و گفت: شهر حلب به خاطر هم‌جواری و هم مرزی با کشور ترکیه نقش به سزایی را در ساماندهی و مسلح کردن گروهک های تروریستی داشته است.

این مسئول در ادامه تبیین کرد: حلب پشتوانه اصلی تجهیز نیروهای دشمن بوده است و با آزادسازی این شهر دست ترکیه و حمایت‌هایش از گروهک های تروریستی تا حد زیادی کوتاه شده است.

رحیمی ضمن اشاره به بیانات روسای کشورهای غربی تشریح کرد: همانطور که از بیانات روسای کشورهای غربی هویدا است آزادسازی حلب پیام‌های خاصی را با خود به همراه دارد و زمینه‌ای مناسب برای پیروزی نهایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) مطرح کرد: اعلام آتش بس توسط آمریکا، مطرح شدن مذاکره و هم‌چنین اشک های غربی ها نشان می‌دهد که آزادسازی حلب پیروزی نهایی را با خود به همراه دارد.

وی در خصوص نقش رزمندگان مدافع حرم در این آزادسازی تصریح کرد: این پیروزی نتیجه اتحاد، یکپارچگی و تلاش‌های رزمندگان مدافع حرم ایرانی، رزمندگان تیپ فاطمیون و خود بسیجیان و رزمندگان سوریه است که با تزریق تفکر بسیجی ایران شکل گرفته و باهم زیر یک پرچم هستند.

این کارشناس بیان کرد: فتح حلب نشان داد که در مقابل غرب و زیاده خواهی هایش باید تنها مقابله و مبارزه کرد و مذاکره بی تاثیر است چراکه بین حق و باطل هیج مذاکره‌ای وجود ندارد.

کارشناس مسائل سیاسی  با اشاره به دیدار چندی پیش رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور اندونزی خاطرنشان کرد: پیروزی حلب بار دیگر لزوم اتحاد جهان اسلام را نشان داد و اتحاد میان تمام کشورهایی که ادعای مسلمانانی دارند شرط اصلی پیروزی بر صهیونیست است.

رحیمی در خاتمه یادآور شد: امروز سربازان اسلام در کنار هم علیه تروریسم می جنگند، سردار سلیمانی که فرمانده سپاه قدس است در بین ایرانیان و اعضای مقاومت و همه مسلمانان دارای محبوبیت است و مردم سوریه نیز به ایشان ابراز علاقه مندی دارند

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها