فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جشن وحدت مطرح کرد:

وحدت بین مسلمانان از عوامل اصلی برای شکست دشمنان اسلام است

فرمانده ناحیه ثارالله دراین مراسم باشکوه بزرگترین ترس دشمن را " وحدت" بین مسلمین برشمرد و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب وحدت بین مسلمانان را از عوامل اصلی برای شکست دشمنان اسلام و مسلمین عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۴۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، جشن بزرگ هفته وحدت به همت ناحیه ثارالله در مسجد ابوالفضل(ع) اکرمیه یزد در روز25 آذر ماه برگزار شد.

فرمانده ناحیه ثارالله دراین مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و خیر مقدم به مسئولان استان و تمامی حضار مطالبی را دراین خصوص بیان کرد.

وی بزرگترین ترس دشمن را " وحدت" بین مسلمین برشمرد و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) وحدت بین مسلمانان را از عوامل اصلی برای شکست دشمنان اسلام و مسلمین عنوان کرد و از تمامی مردم خواست که با وحدت و یکدلی هرچه بیشتر نقشه های شوم دشمنان انقلاب و مسلمین را نقش بر آب کنند.

سر گرد دهقان در ادامه افزودگروه تروریستی داعش که ادعای سنی بودن دارند را دروغگو و از بی رحم ترین و وحشی ترین گروهای تروریستی است که جهان به خود دیده است.

وی هدف اصلی این گروه را ایجاد رعب ، وحشت و تفرقه بین شیعه و سنی بیان نمود و از تمام مردم خواستند که با روشن فکری و آگاهی کامل از نیت پلید این گروه تروریستی که هیچ دین و آیینی ندارند و همگی کافر هستند فریب شعارها و گفته های این گروه تروریستی را نخورند و با حفظ وحدت بین شیعه و سنی و با کمک یکدیگر چهره شوم این گروه تروریستی را از صحنه روزگار پاک کنند.

در پایان این جشن بزرگ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله به همراه مسئولین حاظر در مراسم جوایزی را به عنوان یادبود به بزرگان اهل تسنن و همچنین جوان غیور و ورزشکار نام آور استان محمد حسین حسینی فهرجی اعطا نمودند و از زحمات ایشان قدردانی شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار