در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی یزد با فرماندار مهریز مطرح شد:

راه اندازی بوم گردی در مهریز/حدود 100 اثر تاریخی و فرهنگی مهریز در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است

مدیر کل میراث فرهنگی یزد در دیدار با فرماندار و تعدادی از مسئولان اجرایی مهریز خاطر نشان کرد: مهریز با دارا بودن آثار شاخص تاریخی و طبیعی، همکاری سایر نهادهای مرتبط شهرستان از جمله فرمانداری را می طلبد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۶۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فاطمه دانش یزدی اظهار داشت: مشارکت دهیاری ها در اجرای پروژه های مشارکتی، جذب سرمایه گذاران در راستای راه اندازی بوم گردی و معرفی هرچه بهتر مهریز به گردشگران از جمله اهداف اداره کل است.

فرماندار مهریز گفت: مهریز دارای افزون بر 500 اثر تاریخی و فرهنگی و مناطق ییلاقی و تفرجگاهی است که تاکنون حدود 100 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

سید محمد رستگاری با اشاره به نقش همکاری بخش خصوصی و افراد علاقمند در اجرای برخی طرح های گردشگری بر حضور جدی آنها در برنامه های مختلف تاکید کرد.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مهریز گزارشی از برنامه ها و اقدام های انجام گرفته و طرح های در دست اقدام ارائه داد.

در این دیدار هم چنین شهردار و بخشدار مهریز ضمن دیدار با فاطمه دانش یزدی، درخصوص مسائل و موارد مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهریز تبادل نظر نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار