حجت الاسلام و المسلمین کارگر:

دشمن با طرح شیعه انگلیسی قصد ایجاد تفرقه دارد

حجت الاسلام والمسلمین کارگر گفت: دشمن با طرح شیعه انگلیسی می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۶۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، همایش وحدت حوزه و دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح ، روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین کارگر استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.

سخنرانی این استاد حوزه و دانشگاه که با محوریت بحث شیعه انگلیسی بود در ابتدا وی با اشاره به تاریخچه شیعه انگلیسی گفت: شیعه انگلیسی در سال 1340 مطرح شد و دشمن با این طرح می خواهد برادر را در مقابل برادر قرار دهد و ایجاد تفرقه کند.

در ادامه کارگر گفت: مکتب شیعه انگلیسی با ایجاد انحرافات فکری، سوء استفاده از انگیزه های مذهبی مردم و کمک رسانی کشور های غربی و عربی توانست بستر پیداش خود را به وجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با اشاره به اهداف شیعه انگلیسی اظهار داشت: شیعه انگلسی میخواهد با تخریب اسلام و معرفی مذهب شیعه به عنوان مذهبی بدون انعطاف و افراطی به اسلام ناب ضربه بزند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به خصوصیات فکری شیعه انگلسی بیان کرد: مکتب شیعه انگلیسی با سؤاستفاده از مناسبت های مذهبی همانند ایام محرم ، وارونه سازی حقایق اسلام و ارائه بدعت ها دید جهانیان را به مذهب شیعه عوض کرده است.

در پایان کارگر بیان کرد امید است با ایجاد این فضاها و نشست ها بتوان علاوه بر مشخص کردن فتنه این مکاتب بستر مناسبت برای گسترش اسلام ناب و مذهب تشیع فراهم شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار