مسئول بصیرت انقلابی سازمان بسیج مستضعفین:
مسئول بصیرت انقلابی سازمان بسیج مستضعفین گفت: جهاد کبیر وظیفه ای بزرگ بر دوش جوان های پاسدار و سازمان بزرگ سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۹۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،یاسری در نشست عالی مدافعان حریم ولایت استان لرستان که در دفتر امام جمعه لرستان برگزار شد اظهار داشت:برنامه هایی جهت  تقویت بعد بصیرت انقلابی و تبیین معارف سیاسی انقلاب اسلامی در حلقات شجره طیبه صالحین بسیج  مطرح گردیده است .
 
وی افزود: در این نشست ها  استاد یاران محترم  نواحی  متشکل از ائمه  جمعه   فرماندهان نواحی مقاومت و مدرسان معارف انقلاب اسلامی به بحث و بررسی و تبادل نظر در  خصوص نحوه تحقق  اهداف سیاسی انقلاب اسلامی و تبین  معارف سیاسی انقلاب  می بپردازند .
 
 
مسئول بصیرت انقلابی سازمان بسیج مستضعفین گفت:رهبر انقلاب تکلیفی را به طور ویژه امسال به عهده ما گذاشتند که این تکلیف هم به عهده سپاه و  همه  کسانی  که دارای قدرت بیان  هستند است
 
یاسری افزود:مقام معظم رهبری فرمودند" امروز برای کشور ما جنگ نظامی مطرح  نیست  لاکن جهاد  باقی است ، امروز روشنگری لازم است و وظیفه تبیین  بر دوش همه از جمله  شما پاسدران است، کارسپاه فقط جنگیدن نیست ، سپاه پاسداران  پاسدار انقلاب  است " .
 
وی جهاد  کبیر را  وظیفه بزرگ  بر دوش جوان های پاسدار و سازمان  بزرگ سپاه پاسدران  انقلاب اسلامی دانست و گفت:شما  باید جهاد کبیر را سر لوحه کارتان قراردهید و تبیین را اساس کارخود بدانید .
 
 
معاون تعلیم وتربیت سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه بالاترین مطالبه  رهبر انقلاب تقویت بصیرت دربین بسیجیان است افزود:اگر معظم له می فرمایند رابطه  با آمریکا بی نفع و با ضرر است
 باید بصیرت داشته و تدبر کنیم
 
 
یاسری با بیان ادله ضرر مذاکره با آمریکا تصریح کرد:در طول تاریخ انقلاب هر وقت ما به غرب و آمریکا نزدیک شده ایم جز  خسارت اقتصادی برای ما نیاورده است و در برجام هم این موضوع مشخص شد.
 
وی گفت: امروز قابلیت بسیج  بسیار بالاست ، اگر وقت همین جامعه را در آن بخشی که در اختیار ماست مدیریت کنیم قطعا تاثیربالایی درکل  فضای کشور به جا خواهد گذاشت .
 
 
مسئول بصیرت انقلابی سازمان بسیج مستضعفین افزود: شجره  طبیه صالحین یک شورای عالی دارد که  به فرماندهی کل سپاه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه  و شورای محتوایی ذیل آن تشکیل می شود .
 
 
وی گفت:باتوجه به  تاکید ویژه ی حضرت آقا در خصوص فضای مجازی ، بانک اطلاعاتی اینترنتی از حدود یک سال پیش  راه اندازه شده است .

ارسال نظرات