نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان

اوج نمایش بصیرت مردم در ماجرای فتنه 88 بود

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت : اوج بصیرت مردم در ماجرای فتنه سال 88 و در راهپمایی 9 دی به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۲۹۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در نشست مدافعان حریم ولایت استان که در بیت نماینده ولی فقیه لرستان برگزار شد اظهار داشت : پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیاز دارد و اگر بصیرت نباشد سرانجام آن انحراف و پیوستن به سپاه دشمن است

وی تصریح کرد : حیات ایمانی در سایه ولایت است، ومومن باید در ابتدا به اسلام دعوت شود زیرا ایمان بدون ولایت معنا ندارد.

میرعمادی  گفت : اجابت دعوت ولایت احتیاج به بصیرت دارد و شرط اجابت دعوت ولایت، بصیرت است زیرا بصیرت در جایی مطرح می‌شود که ولایت در آنجا مطرح باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطر نشان کرد : بصیرت امری قلبی و بیداری درونی است ، بصیرت پذیرش قلبی و اعتقادی و قوه تشخیص است بنابراین تا زمانی که ملاک‌ها را نشناسیم نمی‌توانیم بگوییم تشخیص داده‌ایم.

وی افزود : انقلاب در دو جبهه حق و باطل بود زیرا در مقابل ما آمریکا و طاغوت قرار داشت و امروز درصورتی که جبهه استکبار خیرخواهی ما را کرد باید به این امر شک کنیم زیرا باید در رأی استکبار جهانی شک کرد.

وی بیان کرد : ما باید در  خوب حرف زدن‌های دشمن  و تعریف‌های خوب آن‌ها شک کنیم زیرا تعریف‌های امروزی دشمن و استکبار بدون هدف نیست.

میرعمادی امر به معروف و نهی از منکر را امری الهی  خطاب کرد وافزود: ملاک دیگر این است در موضوعاتی که مجموعه عوامل دخالت دارند، قضاوت به صورت گزینشی نباشد بلکه با دیدن مجموعه عوامل باشد.

وی عنوان داشت : یکی دیگر از مهمترین ملاک‌ها مردم هستند زیرا خدمت، توجه و احترام به مردم ملاک است ؛ ما ملاک بسیج را هیچگاه رها نمی‌کنیم و همواره به دنبال تقویت آن هستیم.

وی تصریح کرد :ملاک ما حمایت از مستضعفین دنیاست و ما از فلسطین، مردم یمن و دیگر مستضعفین دنیا حمایت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: یکی از ملاک های دیگر حفظ وحدت است و به هرچیزی که وحدت را خدشه دار کند نه می‌گوییم.

میرعمادی به اشاره به اینکه در راستای پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیاز است که آن نیز با بصیرت است چرا که اگر بصیرت نباشد سرانجام آن انحراف و پیوستن به سپاه دشمن است بیان کرد : سرنوشت انسان‌های بی بصیرت که در سایه نور ولایت قرار نگرفتند و بصیرت لازم را نداشتند به دامان دشمن رفتن خواهد بود.

 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار