همزمان با هفته سوادآموزی مرکز یادگیری محلی 13 آبان در زنجان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۲۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: چهارم تا دهم دی ماه به عنوان هفته سوادآموزی برنامه‌های مختلفی در آموزش و پرورش این ناحیه برگزار می‌شود.

مجید دویرانی سوادآموزی را ابتکار نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: در این طرح سواد به افراد علاقه‌مند دارای رده سنی بالا آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف سوادآموزی افراد دارای رده سنی 10 تا 49 سال هستند، خاطر نشان کرد: برای آموزش این افراد در رده‌های مختلف سوادآموزی، تحکیم و انتقال پیش‌بینی شده است.

دویرانی با بیان اینکه برای تحصیل سوادآموزان مبالغی به عنوان پاداش در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: طرح‌های تشویقی و ترغیبی مختلفی در راستای ایجاد انگیزه در بین افراد بی‌سواد و کم‌سواد برای ادامه تحصیل پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف آموزش و پرورش ناحیه یک برای ایام هفته سوادآموزی اضافه کرد: این برنامه‌ها بر اساس شعار روزانه هفته سوادآموزی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با اشاره به تاسیس و افتتاح مرکز یادگیری محلی 13 آبان همزمان با هفته سوادآموزی اظهار داشت: دیدار همکاران سوادآموزی با فرماندار شهرستان، برگزاری جلسه گروه بهبود کیفیت و تجلیل از چهره‌های موفق، مدیران مدارس و آموزش دهندگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ارسال نظرات