مسئولین باید پاسخ گو باشند که به چه مجوزی جایگاه رسمی نظام اسلامی را که به امانت، به دست آنها سپرده شده بود، در اختیار باغیانِ بر نظام و ملّت و فتنه گرانِ گستاخ قرار داده و به توصیه های دلسوزانه تشکل های انقلابی بی توجهی کرده و رسماً خط قرمز آشکار نظام را زیر پا گذاشته اند؟
کد خبر: ۸۷۹۴۳۳۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در بیانیه صادر شده توسط جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه یزد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می‌گویند: «ما فقط اصلاح‌کننده‌ایم!»(سوره بقره/آیه ۱۱)

تشکل های جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه یزد، همواره مستقل، ولایت مدار و انقلابی بوده و در مقاطع حساس تاریخ، صریح، قاطعانه و انقلابی به تکلیف خود عمل کرده اند. اکنون نیز با توجه به اتفاقات مرتبط با برنامه اخیرِ تشکل دولت ساخته در برنامه سخنرانی «محمد کیانوش راد» و عملکرد مسئولین دانشگاه و بنا بر رسالت روشنگری خود مطالبی را پیرامون این برنامه به محضر مردم بصیر دارالعباده یزد و دانشجویان فرهیخته دانشگاه یزد عرض می نمایند؛ باشد که به وظیفه خود به نحو احسن عمل نمایند.

1- فتنه عظیم سال 88، یقیناً حادثه‌ای ناگوار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت ایران محسوب می گردد، فتنه‌ای که آتش آن جز با درایت بی نظیر امام خامنه ای(مدّ ظله العالی) و بصیرت مردم ولایت مدار خاموش نشد و ملت ایران با خلق حماسه عظیم نه دی به همگان نشان داد که تا آخرین نفس پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده است و با تمام توان از خطوط قرمز انقلاب دفاع می کند. جنبش های دانشجویی نیز به عنوان موذّن جامعه، بنا بر رسالت مقدّس خود دائما هوشیار هستند تا مبادا پای باغیانِ بر نظام به محیط مقدّس دانشگاه باز شود و دانشگاه جولانگاه اینگونه افراد سیاست زده ی مغرض شود، تشکل های انقلابی در چارچوب قانون، دلسوزانه این خطوط قرمز را به اعضای محترم هیئت نظارت دانشگاه یادآور شدند و اعلام کردند که نفس حضور فتنه گران در دانشگاه ممنوع بوده و اینگونه برنامه ها ناقض سیاستِ آرام بودن فضای سیاسی دانشگاه است که ریاست محترم دانشگاه بر آن تأکید داشته اند.

2- همچنین مواضع اخیر فردِ مدعوّ کاملا بیانگر ضدّیتِ او با نظام مقدّس جمهوری اسلامی و حمایت او از جریان فتنه می باشد؛ اما علیرغم تذکر های مکرّر و اقناع مسئولین دانشگاه در رابطه با ضرورت جلوگیری از ورود چنین اشخاصی، مسئولین دانشگاه بنا را بر حسن ظن نابجا قرار داده و مجموعه مواضع صریحِ فرد مدعوّ را دو پهلو خوانده و از فتنه گر بودن وی چشم پوشی کردند.

3- اکنون پس از اجرای برنامه، بر همگان واضح شد که این فتنه گران همچنان بر اصول باطل خود پایبند هستند و در هر جا که فرصتی پیدا کنند به گونه ای نیّاتِ شوم خود را پیاده خواهند کرد؛ اینان «فتنه سال 88» را که به تعبیر امام امت گناه نابخشودنی بود به کلی منکر شده اند و از آن به لفظ حوادث سال 88 یاد می کنند و وقیحانه پشت مسند نظام مقدس جمهوری اسلامی نشسته و می گویند: «افکارمان از زمان فتنه نیز بدتر شده است.» و حتی وقیحانه تر از آن، نه ولی فقیه زمان را، بلکه تنها قانون را خط قرمز می دانند، غافل از اینکه اصلی ترین خط قرمز این انقلاب جایگاه ولایت فقیه است و این ولی فقیه است که به قانون مشروعیت می بخشد و این ملت برای حفظ جایگاه نائب امام زمانِ(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خود سر از پا نمی شناسد.

4- حال مسئولین دانشگاه و در رأس آنها ریاست محترم، آقای اولیاء و معاونت محترم فرهنگی دانشگاه، آقای مندگاری باید پاسخ گو باشند که به چه مجوزی جایگاه رسمی نظام اسلامی را که به امانت، به دست آنها سپرده شده بود، در اختیار باغیانِ بر نظام و ملّت و فتنه گرانِ گستاخ قرار داده و به توصیه های دلسوزانه تشکل های انقلابی بی توجهی کرده و رسماً خط قرمز آشکار نظام را زیر پا گذاشته اند؟

5- در پایان بار دیگر به همه مسئولین دانشگاه تذکر می دهیم که این اتفاق، دلیلی دیگر بود تا به یقین برسیم که به فتنه و فتنه گر، نمی توان خوش بینانه نگاه کرد و با تسامح و ملاطفت با آنان برخورد کرد. این خنّاسان از انقلاب و ملّت انقلابی ایران کینه شتری به دل گرفته اند و اکنون نیز که نظام اسلامی با آنها مدارا کرده است، نه تنها توبه نکرده بلکه منتظر فرصتی هستند تا حیاتِ نحسِ سیاسی خود را ابقاء کنند تا بار دیگر بتوانند برای اربابان پشت پرده خود، خوش رقصی کنند. لذا لازم است تا مسئولین دانشگاه با اقدامات انقلابی خود از این پس، این نقایص را به طور کامل جبران کنند و به بهترین وجه، فضای سطح دانشگاه را برای عزّت مضاعف روحیه انقلابی و انزوای بیش از پیش جریان فتنه مهیا کنند.

والسّلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات