فرمانده سپاه شهرستان نظراباد؛

بسیج در ایجاد امنیت در بین مردم پیش همیشه پیش قدم است

سرهنگ کوه خیل گفت: مردم شایسته بهترین امنیت هستند و اقدامات بسیار خوبی توسط سربازان گم نام سپاه شهرستان در بحث پیشگیری و شناسایی اشرار صورت گرفته است که با یاری خداوند و همکاری مردم در این امر موفق خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۸۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، روز گذشته جلسه ای با حضور فرمانده محترم سپاه شهرستان نظراباد،معاونت محترم اطلاعات سپاه شهرستان و مسولین بخش و شهر تنکمان در حوزه 713 سلمان فارسی برگزار شد.

بسیج در ایجاد امنیت در بین مردم پیش همیشه پیش قدم است

سرهنگ کوه خیل ضمن تقدیر از فرمانده و بسیجیان حوزه 713 در برخورد و دستگیری  ارازل ،اوباش و زورگیران بخش تنکمان بیان داشت: دعای خیر مردم همیشه پشتیبان بسیجیان بوده است و نباید فراموش کنیم که این امنیت در سایه خون شهدا میباشد.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در ادامه گفت: یکی از شاخصه های بسیج استفاده از توانمندیهای جامعه و مشارکت شهروندان در مواجه با معضلات، مسائل و ناهنجاریهای امروز جامعه است.

وی افزود: یکی از دغدغه های ما ایجاد آرامش در بین مردم است  که در این امر مهم بسیج پیش قدم بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم شایسته بهترین امنیت هستند و اقدامات بسیار خوبی توسط سربازان گم نام سپاه شهرستان در بحث پیشگیری و شناسایی اشرار صورت گرفته است که با یاری خداوند و همکاری مردم در این امر موفق خواهیم بود.

خبرنگار بسیجی: عزتی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار