یادداشت/

جوان منشاء تحرک در جامعه است/جوانان انقلابی باید دنبال مسئولیت های بزرگ در کشور باشد

فعال دانشجویی استان البرز در یادداشتی مطرح کرد: جوانان انقلابی باید دنبال مسئولیت های بزرگ در کشور باشد تا و درصف اول میدان حضور پیدا کند و به فرمایش رهبری از بد گویی ها نترسد تا بتواند خرمشهرهای جدید را فتح کند.
کد خبر: ۸۷۹۴۳۹۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جوان منشاء تحرک در جامعه است، انقلاب از موضوعاتی است که جوانان نقش پر رنگی دار آن دارند. آیا تاکنون انقلابی را مشاهده کرده اید که موتور محرک آن جوانان نباشد؟ از شاخص های که باید هر انقلاب یا حرکتی اجتماعی وسیاسی را با آن بشناسیم شاخص های آن است.

جوان منشاء تحرک در جامعه است/جوانان انقلابی باید دنبال مسئولیت های بزرگ در کشور باشد

جوان انقلابی در ایران از ابتدای آن پرشور با تحرک به مسیر خویش ادامه داده است.

اگر زمانی معیار های نظیر استقلال فکری، آرمان گرایی، عدالت خواه، فعال وحساس بودن را از دست بدهد مانند درختی است که فقط سبز است ولی میوه ای برای برداشت وجود ندارد.

جوان انقلابی همواره باید با علم و دانش به دنبال هم افزایی و کار تشکیلاتی برای خدمت رسانی به مجموعه کشور خود باشد.

جوانان انقلابی در جنگ تحمیلی شمائی از ابعاد نظامی تشکیلاتی و اخلاص را نشان دادند در دهه دوم با خط فکری وسیاسی توانستند فتنه های بسیاری از افراد غیرانقلابی را خنثی کرده یا کم اثر کند.

در دهه سوم و چهارم انقلاب باید جوانان انقلابی با جنگ نرم دست و پنجه نرم کنند.

معیارهای برای مبارزه وجود دارد هماگونه که رهبرانقلاب جوانان انقلابی را حاضر در همه عرصه های سیاسی فرهنگی نظامی واجتماعی می داند.

در این دهه باید با جنگ نرم مقابله کرد و این مبارزه تنها با خط فکری کار تشکیلاتی و دانش و هم افزایی بیشتر اتفاق می افتد و از آفت های جوان انقلابی افراط و تفریط در میدان های تاریخ است.

جوانان انقلابی باید دنبال مسئولیت های بزرگ در کشور باشد تا و درصف اول میدان حضور پیدا کند و به فرمایش رهبری از بد گویی ها نترسد تا بتواند خرمشهرهای جدید را فتح کند که به نظر می رسد کسب قدرت علمی، اقتصادی، فرهنگی سیاسی و نظامی در منطقه غرب آسیا و بعد جهانی است.

در آخر میتوان گفت تنها این قدم ها با پایبندی به آرمان ها و آینده نگری و پاینبدی به فرهنگ و تربیت ایرانی اسلامی است.

محمدعلی حسن نیا/فعال دانشجویی استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها