رئیس کارگروه بانوان سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

فرهنگ و اعتقادات جامعه هدف شبکه‌های اجتماعی

رئیس کارگروه بانوان سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: شبکه‌های اجتماعی که بی سر و صدا وارد زندگی مردم شده‌اند متاسفانه فرهنگ، اعتقادات و همچنین رفتارهای اجتماعی را نیز هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۱۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرکار خانم لعل در جلسه شورای عالی زنان شهرستان زرندیه که در حوزه مقاومت بسیج الزهرای سپاه ناحیه مقاومت زرندیه برگزار شد با اشاره به فناوری های نوین ارتباطی گفت: امروزه تلفن‌های همراه به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی افراد تبدیل شده است.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی که بی سر و صدا وارد زندگی مردم شده‌اند متاسفانه فرهنگ، اعتقادات و همچنین رفتارهای اجتماعی را نیز هدف قرار داده است.

رئیس کارگروه بانوان سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: برخی از نوجوانان که از شبکه‌های مجازی استفاده می‌کنند، معایب آن را نمی‌بینند و تنها سرگرمی ها و جذابیت‌های آن را می بینند.

لعل یادآور شد: دشمن امروز با رواج بی بندو باری و گسترش ابزارهای ارتباط جمعی در صدد به فساد کشیدن نسل جوان و نوجوان کشور است و این مرحله مهمترین مرحله جنگ نرم دشمنان است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی برخلاف رسانه‌های اجتماعی، محلی برای تعامل و گفت‌و‌گوهای دو نفره یا چند نفره است و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، عکس، فیلم و… یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این شبکه‌ها است. 

رئیس کارگروه بانوان سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: فراهم کردن بستری مناسب برای ترویج مباحث غیراخلاقی در قالب عکس و کلیپ‌های صوتی و تصویری، برقراری و از بین بردن حریم محرم و نامحرم، نشر اکاذیب و شایعات از اصلی ترین برنامه‌های این شبکه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده نزدیک به 39 درصد از کاربران بین 18 تا 29 ساله در زمانی که از تلفن همراه استفاده می کنند در مورد مکان حضور خود دروغ می گویند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار