فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

حماسه ۹ دی مُهر تأییدی بر تثبیت پایداری انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: 9 دی‌ماه 88 روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت، امام و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و مُهر تاییدی بر تثبیت پایداری انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۱۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در جلسه هماهنگی برنامه نهم دی با تاکید بر اینکه هرگز اجازه دست درازی دشمن به امورات کشور ایران اسلامی را نخواهیم داد، گفت: همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم و نخواهیم گذاشت دوباره فتنه‌ای از سوی دشمن در ایران اسلامی برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی اصل نظام و جایگاه رهبری را مورد حمله قرار داده بودند و در مدت حادثه فکر می کردند در حال صحنه گردانی هستند و به نتیجه می رسند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: حماسه 9 دی روز ملی بصیرت و تجدید میثاق مردم عزیزمان با آرمان‌های والای امام راحل و راه امام و تایید فرامین مقام‌معظم رهبری و مُهر تائیدی بر دستاوردهای انقلاب، ولایت، رهبری و خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بود.

سرگرد پاسدار مهجوری با تاکید بر هوشیاری مردم در برهه های مختلف تاریخ این کشور گفت: مردم باید مراقب باشند و خطاهای دشمن را شناسایی کنند تا فتنه دیگری را در کشو ر راه اندازی نکنند.

وی افزود: همه باید پشت ولایت و رهبری باشند و این جایگاه و رکن نظام باید حفظ شود و همچنین می توان حماسه 9 دی را روز به ثمر نشستن ارادت و محبت مردم ایران به امام و رهبری دانست.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: پیام 9 دی این بود که مردم با دشمنان انقلاب و نفوذ دشمن مقابله می‌کنند، حتی اگر مصادیق توطئه‌ها، فتنه‌ها و نفوذ در داخل کشور متفاوت و پیچیده‌تر باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار