فرمانده انتظامي استان زنجان:

اصناف يکي از اقشار ارزشمند بين مردم می باشد

اصناف يکي از اقشاری است که حضورشان بين مردم بسيار ارزشمند است و از آنها به عنوان سرمايه اجتماعي و نقاط قوت يک جامعه مي توان نام برد.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۲۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار رئيس اتاق اصناف استان يکي از اقشار مورد اعتماد مردم در جامعه را اصناف برشمرد و گفت : ايجاد وحدت رويه بين پليس و اصناف موجب شكوفايي امنيت اقتصادي مي شود

سرهنگ علي آزادي بازاريان و اصناف را يكي از ستون هاي انقلاب اسلامي بيان و اعلام كرد: اصناف و بازاريان به عنوان قشر مهم اجتماعي در جامعه ، نقش موثري در پيروزي انقلاب، جنگ تحميلي و پيشبرد چرخ هاي توسعه و صنعت كشور داشته اند.

وي افزود: استفاده از تجهيزات ايمني از جمله مهمترين تدابير پيشگيرانه است و از طرفي هر گونه اهتمام و هزينه براي امنيت نوعي سرمايه گذاري است كه توجه به هشدارها و آموزش هاي انتظامي ، بيشترين تاثير و نقش را در حفظ اموال اصناف خواهد داشت .

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: در سطح جامعه اقشار و گروه هايي داريم که حضورشان بين مردم بسيار ارزشمند است و از آنها به عنوان سرمايه اجتماعي و نقاط قوت يک جامعه مي توان نام برد؛ اصناف يکي از کانون هاي برخوردار از اين سرمايه اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه اصناف و اتحاديه ها هميشه نقش مهم واساسي در ايجاد و تقويت روحيه اقتصادي و رونق کسب و کار در جامعه دارند، تصريح کرد: پليس مي تواند نقش حمايتي خود را در حفظ امنيت کامل جهت رونق کسب و کار مردم  داشته و از هدر رفت سرمايه هاي ملي جلوگيري کنند.

در ادامه رئيس اتاق اصناف استان زنجان پيرامون تعامل بين اصناف و نيروي انتظامي مطالبي را بيان و از عملكرد فرماندهي انتظامي استان زنجان در برقراري نظم و امنيت و كاهش جرايم در استان تقدير و تشكر کرد.

نائبي افزود: پيشگيري در بروز مشکلات و آسيب هاي اجتماعي ضروري است و توجه به اين مهم آثار مثبتي را براي جامعه به همراه خواهد داشت.

وی با تاکيد بر اينکه اصناف همواره يار نيروي انتطامي است و در راستاي تامين امنيت اجتماعي از هيچ تلاشي دريغ نمي کند، تصريح کرد: از توان 100 درصدي اصناف در جهت پيشبرد اهداف مد نظر نظام در بخش هاي مختلف مي توان بهره گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار