ژنرال های خسته انگیزه ای برای مدیریت ندارند

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵ نهاد نطارتی نمی توانند جواب دهند خیلی هم یاد گرفتن با یک کمیته بررسی تشکیل بدهند و بگویند بررسی می شود و بعدا هم می گویند حالا ولش کنید.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۶۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
مهرداد بذرپاش امشب در همایش جوان انقلابی خودباوری در مقابل وادادگی که به  همت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید هرمزپور شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: آقای وزیر وقتی که شما ۲۶ ساله بودین این کارهای بزرگ رخ داد.
این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در واکنش به صحبت یکی از دانشجویان حاضر در سالن اجتماعات بیان کرد: کشور ما اخیرا از یک سری خود کارشناس پندار رنج می برد که تبدیل به کمیته های کار نکن تبدیل شده و این در کشور ما تبدیل شده که کسی کار نکنه عزیز تر است و کسی حتی نهاد نظارتی ورود پیدا نمی کند.
بذرپاش ادامه داد: ۲۵ نهاد نظارتی نمی توانند جواب دهند خیلی هم یاد گرفتن با یک کمیته بررسی تشکیل بدهند و بگویند بررسی می شود و بعدا هم می گویند حالا ولش کنید.
وی تاکید کرد: اکثر اوقات برای تصمیم نگرفتن کمیته تشکیل می دهند.
بذرپاش در ادامه با بیان اینکه مدیریت را در یک حلقه خسته بی انگیزه بردیم، گفت: ژنرال های خسته ی از مدیریت، انگیزه ای برای مدیریت ندارند فرقی ندارد چه این جناح باشد چه آن جناح.
این نماینده اصولگرای مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جوانان را برای فضای مجازی و شب انتخابات می خواهند، گفت:  این مدل اجتماعی است که آسیب های اجتماعی در آن دیده نمی شود نتیجه آن لغو کنسرت می شود و این اقدام نیاز به تحلیل ندارد و اصولگرا و اصلاح طلب ندارد.
 
بذرپاش با بیان اینکه برای اینکه رقیب را از میدان به در کنند از عناوین مختلف استفاده می کنند، گفت: آدرس غلط ملت ها را به فلاکت رسانده و کشور بزرگی به نام ملت ایران را چطوری می توان سر جایش نشاند کشوری که این همه آدم خوب مثل شهید احمدی روشن و دانشمندان هسته ای داشت و دارد.
 
ارسال نظرات