خبرهای داغ:
حسن شمشادی:

پیوست رسانه‌ای آرشیو برای آیندگان به تولید برای مخاطبان تبدیل شود

خبرنگار و مستندساز بحران گفت: باید در خصوص مدافعان حرم پیوست رسانه‌ای آرشیو برای آیندگان به پیوست رسانه تولید برای مخاطب تبدیل شود و ضروری است که برای اقناع افکار عمومی امروز زمینه سازی فعالیت رسانه‌ای فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۸۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
پیوست رسانه‌ای آرشیو برای آیندگان به تولید برای مخاطبان تبدیل شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حسن شمشادی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به پخش مستند نبرد پنهان از شبکه های مختلف سیما اظهار کرد: پخش این مستند از دیشب از شبکه‌های تلویزیونی آغاز شده و قسمت دوم و سوم نیز دارد و اکران عمومی این مستند در جشنواره ملی عمار که دی ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، صورت می گیرد..

وی با اشاره به درگیری 69 ماه و چهار روزه سوریه با عنوان بحران گفت: آنچه در سوریه آغاز شد، جنگ تمام عیار و همه جانبه بود که ابتدا جنگ رسانه‌ای را دربرداشت و شبکه‌های حامی تروریست‌ها از انواع تاکتیک‌ها برای نشان دادن انقلاب مردمی استفاده کردند.

خبرنگار و مستندساز بحران خاطرنشان کرد: اینگونه در رسانه‌ها تبلیغ می‌کردند که مردم در سوریه کشته می‌شوند، ولی تروریستی وجود ندارد، حامیان سوریه در ایران، محور مقاومت و... قصد دارند مردم بی‌گناه سوریه را بکشند، این خط رسانه‌ای از 69 ماه گذشته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: زمانی که مناطق وسیعی از سوریه پاکسازی می‌شد، سکوت مطلق اختیار کرده بودند، زیرا حرفی برای گفتن نداشتند.

شمشادی با بیان اینکه اهل رسانه و بسیجیان باید توجه داشته باشند، این جبهه جنگ در حقیقت ادامه دفاع مقدس است، گفت: دشمنان همان تردیدها و زیرسؤال بردن‌هایی که نسبت به دفاع مقدس دارند را برای دفاع در سوریه و عراق مطرح می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها تأکید داشتند و این نکته را بیان کردند که افراد در فضای مجازی حضور پیدا کنند و به افسر جنگ نرم تبدیل شوند، این امر می‌تواند افکار عمومی مردم را متأثر کند.

خبرنگار و مستندساز بحران عنوان کرد: حضور پررنگ و جدی در فضای مجازی در کنار کار حرفه‌ای مورد تأکید است و می‌تواند به تقویت محور مقاومت کمک کند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان و صاحبان رسانه در فضای مجازی گفت: شما به عنوان فرد بسیجی و رسانه‌ای و معتقد به خون شهدا باید حضورتان در فضای مجازی رنگ و بوی دیگری داشته باشد و باید تولید محتوا و تحلیل کنید، بنابراین تولید محتوا شرط اصلی حضور بسیجیان در فضای مجازی است.

شمشادی عنوان کرد: اتاق فکر برای منحرف کردن افکار جوانان فعال است، اگر بی‌تفاوت باشیم، می‌بازیم، باید در نظر داشت اطلاع‌رسانی در زمینه مدافعان حرم و محور مقاومت کافی نیست.

وی تاکید کرد: باید در خصوص مدافعان حرم پیوست رسانه ای آرشیو برای آیندگان باید به پیوست رسانه تولید برای مخاطب تبدیل شود و ضروری است که برای اقناع افکار عمومی امروز زمینه سازی فعالیت رسانه ای فراهم شود.
ارسال نظرات