خبرهای داغ:
برگزیدگان اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قم در مراسمی با حضور معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب(ع)، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، حسن شمشادی، خبرنگار و مستندساز و رئیس قشر بسیج رسانه استان قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۹۴۴۹۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قم تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار حخبرگزاری بسیج از قم، مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم امروز (29 آذر) در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم، سرهنگ احمد بیطرفان، معاون اجرایی سپاه علی ابن ابیطالب (علیه السلام) در سخنرانی خود به نقش رسانه در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حرم اشاره کرد و بر حضور اصحاب رسانه در جنگ نرم تأکید کرد.
 
در ادامه، حسین محمدرضایی، رئیس قشر بسیج رسانه استان قم به سخنرانی پرداخت و به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) درباره بسیج و نقش بسیج اقشار مختلف اشاره کرد.
 
رئیس قشر بسیج رسانه استان قم با بیان این که بیش از صد اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قم ارسال شد، گفت: در این جشنواره، 60 اثر عکس و 40 اثر خبر و گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
همچنین حسن شمشادی، سازنده فیلم مستند «نبرد پنهان» بر حضور پررنگ اعضای بسیج رسانه در فضای مجازی
تأکید کرد و تولید محتوا را از آنها خواستار شد.
 
این خبرنگار و مستندساز به فعالیت‌های مدافعان حرم در سوریه اشاره و تصریح کرد: رسانه ایران در توجیه مردم ایران درباره حضور مدافعان حرم در سوریه موفق عمل نکرده است و جای برنامه‌های تحلیلی در رسانه‌های ما خالی است.
 
وی تأکید کرد: ما باید از پیوست رسانه‌ای آرشیو سوریه برای آیندگان به پیوست رسانه‌ای تولید برای اقناع مخاطبان برسیم و مخاطبان ما باید درباره مسائل سوریه و حضور مدافعان حرم در سوریه اقناع شوند.
 
در پایان مراسم، برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم با حضور سرهنگ احمد بیطرفان، معاون اجرایی سپاه علی ابن ابی طالب (علیه السلام)،  محمد خامه یار، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، حسن شمشادی، خبرنگار و مستندساز دفاع مقدس و حسین محمدرضایی، رئیس قشر بسیج رسانه استان قم تجلیل شدند.
 
در این جشنواره، از میان 60 عکس ارسالی، عکس‌های وحید عزیزی، محبوبه افشاری، علی متقی، علی سلمانی و علی مریزاد به عنوان برگزیدگان بخش عکس معرفی و تجلیل شدند.
 
همچنین از میان 40 اثر مکتوب، آثار علی شعبانی، رضا آقاباقری، مرضیه مهدی لو، احسان اشرفی، زینب حیدری و زهرا قربانی به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر در حوزه خبر و گزارش معرفی شدند و از برگزیدگان تجلیل شد.
ارسال نظرات