لیگ برتر والیبال؛

استارت قدرتی شهرداری در دور برگشت برابر سایپا مدعی

شهرداری اراک در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر والیبال سایپا را از پیش رو برداشت.
کد خبر: ۸۷۹۴۵۰۴
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکزی  نماینده استان در هفته اول از دور برگشت لیگ برتر والیبال ۲۸ آذرماه و از ساعت ۱۵ در خانه والیبال تهران میهمان تیم بالا نشین و مدعی سایپای تهران بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱این تیم را شکست داده و با جبران شکست در دور رفت برابر این تیم دور برگشت را نیز با پیروز آغاز کرده و سه امتیاز به حساب خود واریز کند.

تیم شهرداری اراک که در دور رفت این مسابقات از یازده دیدار ۹  شکست و تنها ۲ پیروزی در کارنامه خود می دید در اندیشه بهبود بخشیدن وضعیت خود در جدول  و به دست آوردن نتایج به مراتب بهترنسبت به دور رفت مسابقات بود و در این راه در اولین قدم روبروی سایپا صف آرایی کرد، سایپایی که در رده سوم جدول قرار داشته و همراه با دو تیم پیکان و بانک سرمایه از مدعیان این فصل از مسابقات به حساب می آید.

ست اول این دیدار تا امتیازات پایانی پایاپای پیش می رفت اما در امتیازات آخر این تیم سایپا بود که موفق شد با استفاده از تجربه خود استفاده کرده و موفق شد با ننیجه ۲۵ بر ۲۳ شهرداری را شکست دهد.

اما یاران علی نقدی که نمیخواستند در این مسابقه شکست بخورند به خود آمده و در ست های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۹ بر۲۷ ، ۲۵بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ برابر حریف قدرتمند خود پیروز شده تا در نهایت نخستین دیدار در دور برگشت لیگ برتر والیبال را با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شود.

گفتنی است شهرداری اراک در نقل و انتقالات نیم فصب وحید سیدعباسی، حسین حسن پور و حامد تاروردی را  به ترتیب در پست های پاسور، سرعتی زن و دریافت کننده قدرتی برای تقویت خود به خدمت گرفته است.

شهرداری اراک در دیار آینده خود میهمان شهرداری تبریز خواهد بود
ارسال نظرات
آخرین اخبار